Avatar billede it-noerden Nybegynder
26. april 2011 - 15:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Spille Computer

Hej jeg skal snart til at købe ny computer fordi den jeg har nu er lidt slidt og jeg har kigget længe og tænkte om denne computer var en der kunne spille spil som Call Of Duty: Black Ops

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/375913/Packard-Bell-Easynote-TS11.html

den her har jeg kigget på tror i den kan køre black ops Eller bedre spil :)

på forhånd Tak
Avatar billede sergei_ Juniormester
26. april 2011 - 15:49 #1
Jep, det kan sagtens trække Call Of Duty og også bedre spil.
Processoren er super. Der er rigelig ram, Grafikkortet er også godt nok i prisklassen. Harddisken er stor for en bærbar, men den er langsom
Avatar billede it-noerden Nybegynder
26. april 2011 - 15:51 #2
mener du at den lagger i spillene eller at den er langsom til at loade?
Avatar billede cadell400 Nybegynder
26. april 2011 - 16:45 #3
Han mener at din harddisk ikke er særlig hurtig til at læse ved ikke hvor stor en betydning det har for spil men rigtig gamer bærbar/stationær har en RPM på 7200 Istedet for din "750 GB harddisk med 5400 RPM"
Avatar billede it-noerden Nybegynder
26. april 2011 - 16:51 #4
men den kan godt bruges til det uden problemer?
Avatar billede cadell400 Nybegynder
26. april 2011 - 17:51 #5
Se det på denne måde:

7200 rpm er ca 33% mere end 5400. Det betyder at du hurtigere kan finde data på disken, du kan hurtigere læse og skrive fra den og lignende.

Jeg vil anbefale 7200 RPM da du fylder din harddisk ud med tiden, OG den skal bruge længere tid på at finde tingende.

du kan godt spille med en 5400 RPM men det vil til sidst load langsomt og spillet kunne måske begynde at lagge.
Avatar billede sergei_ Juniormester
27. april 2011 - 09:22 #6
Du kan bruge det uden problemer. De fleste spil bruger ikke harddisken ret meget når de først er loaded, medmindre der ikke er ram nok, og det er der
Avatar billede cadell400 Nybegynder
27. april 2011 - 16:06 #7
sergei_ når din harddisk bliver fyldt ud (som de fleste bliver af alt muligt)
så vil du kunne mærke det på dine spil, og dine ram har ikke uendelig mængder plads
Avatar billede sergei_ Juniormester
29. april 2011 - 12:50 #8
Korrekt.