Avatar billede nikp1 Nybegynder
26. april 2011 - 01:12 Der er 2 kommentarer

Erfaringer med firmaer til programmering.

Har på nette søgt efter et fornuftig billigt og effektivt firma til programmering af nogle php funktioner. Stødte på et lille firma i kbh ved navn Apexen. Nogle der har erfaringer med dette?

Tak.
Avatar billede repox Seniormester
26. april 2011 - 08:27 #1
Bare lige for at være OT, kunne du så ikke med fordel forsøge at hverve en freelancer gennem eksperten.dk? Mange her vil gerne vise dig referencer, kodeeksempler og snakke priser.

Flertallet her er selv udviklere og du skal således være heldig hvis du støder på nogen her med erfaring med det pågældende firma.
Avatar billede stigichongqing Nybegynder
02. maj 2011 - 18:57 #2
man skal vist ikke vaere "expert" for at se at det firma er en joke.

http://www.apexen.com/

Deres side synes at vaere lavet i et CMS som de ikke engang selv mestrer.

Jeg kan godt li hoejre kolonnen under portefolio "You can edit this area from sidebar1.php and place whatever info you wish to write here. This could be a great idea to place custom message as per your requirement in all the pages."

Telefon nummer er: 111 111 1111 og email: companyname@support.com

Jeg ville holde mig langt vaek fra det firma.