Avatar billede jupitor Nybegynder
25. april 2011 - 21:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af all-in-one PC

Vi vil have en all-in-one pc i køkkenet til at køre opskrifter, musik, surfe, børnespil og også TV med en tuner, men hvad skal man vælge? Den skal kunne hænge på væggen. Jeg forestiller mig en 21 eller 23" skærm.

Jeg har lidt kig på en MSI Wind Top AE2420-020NE til 8.300, men skyder jeg helt over målet og burde vælge lillebroderen, eller er der andre mærker/modeller jeg skal kigge efter.

Har grafikkortet noget at sige når det skal kunne vise TV? Jeg forventer at købe en USB TV tuner senere.
Avatar billede cadell400 Nybegynder
26. april 2011 - 17:01 #1
Hvis du ikke vil bruge så mange penge er her evt. en billige og et let løsning.
Den er touch og let at bruge (:
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/245716/MSI-Windtop-AE2010-20.html
Avatar billede cadell400 Nybegynder
26. april 2011 - 17:02 #2
Obs: Grafikkortet har ingenting at sige når det gælder TV