Avatar billede zekedk Novice
25. april 2011 - 13:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få lov og skrive password når jeg connector en bluetooth enhed

Hejsa

Jeg har en bluetooth enhed der har en adgangskode jeg skal skrive for at få lov og connecte den. Problemet er bare at windows siger at jeg ikke kan parre den med computeren, men jeg får ikk lov og skrive nogen kode nogen steder. Nogen der har nogen forslag til hvad jeg kan gøre? :)

Morten
Avatar billede conz Juniormester
25. april 2011 - 17:09 #1
Du skal oprette forbindelsen på computeren og ikke på telefonen.

Der burde være et bluetooth-ikon i din taskbar - højreklik og vælg 'Tilføj enhed' eller 'Add device' eller lign, lad den finde din bluetooth enhed og følg guiden.
Det burde kunne gøre det.
Avatar billede conz Juniormester
25. april 2011 - 17:10 #2
Du skal oprette forbindelsen på computeren og ikke på telefonen.

Der burde være et bluetooth-ikon i din taskbar - højreklik og vælg 'Tilføj enhed' eller 'Add device' eller lign, lad den finde din bluetooth enhed og følg guiden.
Det burde kunne gøre det.
Avatar billede zekedk Novice
25. april 2011 - 17:45 #3
Nope... Det er netop det den ikk kan... Og det er ikke nogen telefon men en stregkode scanner. Når jeg tilføjer den burde der komme et sted jeg kan indtaste den pin kode som følger scanneren. Men der kommer ikk noget sted jeg kan gøre det.
Avatar billede conz Juniormester
25. april 2011 - 20:20 #4
Prøv at opdatere dine bluetooth-drivere, samt se om du kan finde drivere til scanneren.
Installere driverne, og så prøv igen.

Ellers må der vel være en manual et sted?
Avatar billede zekedk Novice
18. juni 2011 - 11:07 #5
Har løst problemet :) Der skulle bare købes en bluetooth stik i stedet for den indbyggede bluetooth... :S