Avatar billede qvintus Nybegynder
25. april 2011 - 12:06 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike 1.6 Fryser mit internet når jeg søger serverer

Hej jeg ved godt jeg nok skulle være gået til at mere "CS" specifikt forum, men jeg føler lidt der her har noget at gøre med min routers setup.

Problemet er som sagt at når jeg søger serverer "ingame" så "fryser" mit internet, jeg kan ikke engang loade google eller joine nogle server. Det underlige kommer nu. Jeg har ALDRIG det her problem når jeg er på andres netværk, hvilket jo så udelukke at det er min firewall?

Er der nogen som har nogen anelse om hvad der er skyld i dette?
Avatar billede chalde Seniormester
25. april 2011 - 12:10 #1
Hvad har du ellers af udstyr? Router (hvilken)?
Kan være en ringe router der ikke kan håndtere så mange connections.
Avatar billede qvintus Nybegynder
25. april 2011 - 12:17 #2
Jeg har en ZyXEL P-660R-D1 som køre viderer op i et switch, som så køre viderer ind i et switch mere også ind i min PC.

begge switch er Netgear 100/1000M
Avatar billede kerbs Novice
25. april 2011 - 12:26 #3
Det er vist et ret gængs problem - kender flere der har det, og har også selv haft det i sin tid..
Tror det er for dårligere routere fra Telenor, TDC osv.
Avatar billede qvintus Nybegynder
25. april 2011 - 12:27 #4
Dvs. jeg kan absolut intet ?
Avatar billede chalde Seniormester
25. april 2011 - 12:30 #5
Brug evt. udelukkelsesmetoden på dit udstyr.
Avatar billede qvintus Nybegynder
25. april 2011 - 12:30 #6
Glemte og sige jeg har "Dansk NET" hvilket kører over TDCs netværk vis jeg husker rigtigt.

PS. Der burde være en "ret" knap i dette forum.
Avatar billede qvintus Nybegynder
25. april 2011 - 12:31 #7
med "udelukkelsesmetoden" mener du vel jeg skal prøve at koble mig tætter og tætter på routeren og så hvor problemet opstår?
Avatar billede chalde Seniormester
25. april 2011 - 12:38 #8
#7 Jeps. Så finder du ud af om det er switchene eller routeren.
Avatar billede qvintus Nybegynder
25. april 2011 - 12:40 #9
Ok :), bare 1 problem xD kun min staionær har Steam og gætter på forældre ikke er vildt glade for jeg installerer spil på deres PC som de alligevel ikke kan køre på det old gamle laptop ^^.

Men skal nok prøve finde på noget ^^
Avatar billede qvintus Nybegynder
02. maj 2011 - 17:09 #10
Lukker tråd