Avatar billede vKildevand Nybegynder
23. april 2011 - 15:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Servercraft.co

Hej folkens.

Er der nogle af jer der kender til Sercercraft.co? Og til jer der ikke ved hvad det er, så er det et sted hvor man kan hoste Minecraft-servers, men jeg vil godt have lidt hjælp.

Jeg vil købe parken "Tier 2", men hvordan gør man, når man har købt det osv? Altså .. hvor meget kræver det for min side? Vil serveren så være 24/7? Sådanne ting, vil jeg gerne vide. :-)
Avatar billede vKildevand Nybegynder
29. april 2011 - 12:37 #1
Intet svar - lukket.
Avatar billede clb92 Nybegynder
25. maj 2011 - 20:45 #2
Nok et lidt sent svar, men...

De reklamerer vist nok med 99.9% uptime (er ikke helt sikker). De har også et online kontrolpanel som du kan logge ind på og styre din server. Der står mange flere ting på deres hjemmeside.

Overvejer også selv en Tier 2 til mig og vennerne...