Avatar billede D19S Nybegynder
22. april 2011 - 07:00 Der er 2 kommentarer

smc nas02

jeg har fået fingre i sådan en, men jeg kan ikke reset den, tidligere ejer har købt den brugt, og har ikke kunnet få den til at virke, nu er det min tur, er der nogle der har kendskab til sådan en, som kan hjælpe, den vil ikke godtage det orginale password
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
22. april 2011 - 13:06 #1
smc nas02
http://www.smc.com/files/AU/DS_SMCNAS02.pdf

Spørg på deres forum / support ting

Prøv om du kan komme ind og upgrade firmware
og så reset til factory default bare som ide
eller prøv at trykke knappen reset
Hva med WARRANTY
• Limited Lifetime
Kunne være et tjek hver om de kan hjælpe
kristian
Avatar billede D19S Nybegynder
22. april 2011 - 20:04 #2
har lige skrevet en mail til dem, så må vi ses, og hvis det giver pote, er det dine point :-)