Avatar billede zyp Nybegynder
21. april 2011 - 22:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driver til wireless network adapter - Znote6224

Fandt på den gode ide at reinstallere win efter mange år - troede jeg havde alle drivere men...
Driver til mit trådløse netkort var der ikke? - Jeg har endda ikke kunnet med sikkerhed finde ud af netværkskort det er!
Jeg har efterhånden fundet 3 mulige -
Zepto Wpro = Atheros AR5008
Zepto Zpro = Atheros AR5008X
Zepto Zpro2 = Ralink RT2860
Driverne til Atheros har jeg fundet - men netkortet fungerer fortsat ikke - fraset det tager navn efter driverne.. Ralink kan jeg ikke finde link til selve driverne - kun installations programmet som venligt nok angiver "Der er ikke nogen driver installeret" ...
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 23:16 #1
Avatar billede zyp Nybegynder
21. april 2011 - 23:26 #2
Jep - Via zeptodrivers.
Men pakken rummer ikke nogen driver til wlan - kunen readme file.. :(
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2011 - 08:11 #3
Avatar billede zyp Nybegynder
22. april 2011 - 19:32 #4
Super! Slimdrivers kunne - Giv gerne et svar så jeg kan give point, sammen med min taknemlighed
Avatar billede 220661 Ekspert
22. april 2011 - 19:36 #5
Jamen velbekomme da. Her er mit svar.