Avatar billede mars40 Nybegynder
21. april 2011 - 17:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

VGHD filer

Har hentet nogle vghd filer, som jeg ikke kan åbne, nogle der har nogle gode idder .....
og måske nogle gratis programmer
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 17:22 #1
http://www.filecluster.com/downloads/VirtuaGirl-HD.html

Ved ikke om det er dette her du leder efter
Avatar billede mars40 Nybegynder
21. april 2011 - 17:41 #2
mon ikke min pc'er mangler nogle filer, når jeg ikke kan kan insstalere de der VGHD filer .....min puter spørger om jeg vil åbne med et program, eller hente et online .... der er forskellige muligheder, men kan stadig ikke finde ud af det.
syntes heller ikke at jeg kan få det her http://www.filecluster.com/ (...)
til at virke ...
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 17:48 #3
Men det er godt nok det der virtual girl noget ?

Tror jeg får skæld ud af den bedre halvdel for at kører det her hehe
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 17:50 #4
Nu har jeg hentet og installeret det, og ja det eneste jeg skal gøre er at kører programmet og jeg får en dame på mit desktop....

Ved ikke lige med andre filer endnu
Avatar billede mars40 Nybegynder
21. april 2011 - 17:54 #5
dek kan min sgu bare prøve he he ...
syntes at det er sjovt, nogle af mine kammmerater siger at det bare er virus ..... jov det er det er, har fundet mange modeller inde på nettet, men kan ikke ikke åbne de dumme filer ....
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 17:54 #6
Så vidt jeg kan se er der en mappe der hedder noget lignende:
C:\VirtualGirl\Models

Der skal de nok installeres
Avatar billede mars40 Nybegynder
21. april 2011 - 17:58 #7
Ja det er der, skal jeg så smide filerne ind i den mappe? ...
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 18:00 #8
Det vil jeg tro

Og så i programmet er der en der hedder My Models eller sådan noget
Avatar billede mars40 Nybegynder
21. april 2011 - 18:10 #9
lyder som en god ide, det prøver jeg så ....
Avatar billede tubber Juniormester
21. april 2011 - 18:49 #10
Håber du får det til at virke :)