Avatar billede Lars8960 Mester
20. april 2011 - 19:35 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

iphone 4 viser for stort billede

Jeg kan ikke få mit skærmbillede på iPhone 4 til at passe i størrelse med skærmen. Derfor kan jeg ikke skrive pin-koden da det kun er muligt at vælge et par cifre - ud af de ti - på skærmbilledet. Hvordan får jeg tilpasset skærmbilledet? Jeg har opdateret iTunes til sidste nye udgave 10.2.2.12 samt gendannet iPhone 4, men det har ikke hjulpet noget.J eg aner ikke, hvorfor billedet pludseligt blev forstørret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2011 - 19:44 #1
Det er vel ikke fordi du har zoomet ind?
Avatar billede Lars8960 Mester
20. april 2011 - 19:57 #2
Nej det tror jeg bestemt ikke :) Jeg kan ikke ændre noget på skærmen. I midten står der "Låst SIM" Men jeg kan ikke logge ind.
Avatar billede Lars8960 Mester
20. april 2011 - 21:19 #3
Det er nu lykkedes mig at bevæge skærmbilledet så meget, at jeg fik mig logget ind. Der er ikke nogen tvivl om at jeg på en eller anden måde har fået zoomet billedet ud, og nu ikke ved hvordan jeg kommer tilbage til det rette format. Jeg kan ikke ændre billedet ved at knipse med fingrene. Mon der er én som kan komme med en løsning?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2011 - 22:20 #4
Har lige googlet dit problem og alle nævner "3 finger double tab"
Har fundet et på dansk også: http://www.davk.dk/forum/viewthread.php?thread_id=3290
Avatar billede Lars8960 Mester
20. april 2011 - 23:52 #5
John Stigers. Hurra. Du ramte plet! Det var lige det beskrevne der var mit problem. Nu har jeg slået zoom fra (indtil jeg måske - med vilje) - ønsker funktionen slået til. Tak for din indsats, og god påske. Hvis du sender mig et svar tildeler jeg de fortjente points til dig...
mvh Lars
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2011 - 11:48 #6
Kommer her :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2011 - 11:49 #7
Og selvfølgelig god påske til dig også :)
Avatar billede silveer Nybegynder
28. april 2011 - 17:14 #8
Jeg har en splinter ny iphone 4, og har haf mange hyggelige stunder med den. Indtil en dag hvor jeg hentede en app som hedder ''før stormen''i starten fungerede det helt fint med at skifte side med fingeren, men så lig pluslig ville den ikke skife side længere.
Jeg prøvede alt mugligt, men besluttede mig så, at slukke for telefonen. Dette resulterede at der kom et loading tegn på skærmen og den står bare og køre rundt og rundt heletiden uden der sker noget som helt. Jeg kan ikke slukke den helt , jeg kan praktis talt ingen ting.

Nogen som har nogle forslag? er på dybt vand.
Avatar billede Lars8960 Mester
28. april 2011 - 18:22 #9
Silveer. Jeg tror du er kommet ind til et spørgsmål, der allerede er besvaret. Prøv et andet sted!