Avatar billede Frisorsaksen Nybegynder
20. april 2011 - 10:58 Der er 3 kommentarer

Hvad kan Joomla egentlig ?

Hej alle sammen,

Jeg har nogle år arbejdet .net udvikling.Men jeg sidder nu overvejer om jeg skal lave min kommende webappilkation i joomla. Grunden til jeg tænker på joomla er af 2 grunde.
1. jeg kan lære php
2. Der findes mange extensions

Jeg kan desværre ike kfortælle hvad min kommende webapplikation kommer til handle om, men den skal have følgende features:

Den skal indholde et FORUM og et Classified (ligesåm blås avis, hvor man kan sætte ting til salg.

Jeg kan hermed tænke at vide følgende:L

Findes der gratis extenstions, som må bruges commicialt (FORUM og Classified), som man  kan ændre på ?
Avatar billede The_Buzz Novice
20. april 2011 - 11:39 #1
Syntes måske du skal kigge på www.wordpress.com i stedet.

Efter min mening - men det kan jo altid diskuteres - så er det det eneste CMS system der virker :)

NB: Hvis du vil lære lidt PHP kan jeg anbefale dig min side med nogle kodesnippets på www.phptips.dk - og selv har jeg i tidernes morgen lært noget fra www.phpartikler.dk
Avatar billede WaMP Nybegynder
01. maj 2011 - 22:43 #2
Sakset fra Wikipedia

Features

Joomla indholder blandt andet ting som:
Afstemninger (polls)
Blog
Web-cashing
Web søgning
Understøttelse af flere sprog
Nyheds Arkiv
RSS
[redigér]
Avatar billede computerlab Nybegynder
25. september 2011 - 00:44 #3
Joomla virker åbenbart fint nok får MTV, Harvard University, Citibank og tusindvis af andre. Et bud på forum, kunne være Kunena.