Avatar billede patrick130 Nybegynder
19. april 2011 - 21:30 Der er 7 kommentarer

Kan det betale sig

Hej har længe kikket på en mini bærbar men er i tvivl om det er et godt køb den koster 730 kroner og Kan/Har følgende

Generelle funktioner:
Farve: Galaxy Sort
Holdbar, stødsikker solid state design
operativsystem der er installeret mint 10 opdateret
Intel Celeron M 900 MHz processor
4 GB SSD (Solid-State Disk) interne lagerkapacitet
2 gb ​​DDR2 SDRAM
Uden optisk drev
Ingen diskettedrev
Integreret video
Integreret High Definition lyd med indbyggede højttalere
Integreret 10/100 Fast Ethernet
IEEE 802.11b / g trådløst LAN
Tastatur med touchpad
Kensington-lås havn
Indbygget hukommelseskortlæser
7-tommer LED-baggrundsbelyst LCD display (800 x 480 opløsning)
Giver 150 point
Håber på hjælp
19. april 2011 - 21:46 #1
... skal bruges til hvad ?
Avatar billede Blueeyez Mester
19. april 2011 - 21:53 #2
dens harddisk er på 4 gb kun så allerede der vil jeg sige nej, ja prisen er lille, men lige såvel er harddisken.. men som #1 skriver hvad vil du så bruge den til?
Avatar billede patrick130 Nybegynder
19. april 2011 - 22:03 #3
Den skal bruges til små spil og surf og kan man ikke bare putte en ny harddisk i eller er det for svært og hvad koster sådan en
Avatar billede Blueeyez Mester
19. april 2011 - 22:08 #4
ved ikke for de små mini bærbare der er vidst ikke nogen du kan skifte harddisk på har rodet med en jeg forsøgte og få adgang til harddisken på (8 GB) men den mulighed var der ikke, så jeg vil hellere råde dig til og købe en ordentlig pc især hvis du skal bruge til små spil og ikke mindst surt..
Avatar billede patrick130 Nybegynder
19. april 2011 - 23:36 #5
Fandt en anden hvad synes i om den koster 800 kroner
Skærmtype:15.4" TFT 1280 x 800 ( WXGA )

Processor:AMD Turion X2 Ultra mobil teknologi ZM-82 / 2.2 GHz

Ram: 2 GB

HDD: 250 GB Serial ATA-300 - 5400 rpm

Grafikprocessor: ATI Mobility Radeon HD 3650 HyperMemory

Optisk-drev: DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM

Kortlæser: 5-i-1-kortlæser

Styresystem: Windows Vista (32)

PCen er ca. 2,5 år gammel og i relativt pæn stand. Mangler dog 1 tast på tastaturet (Win-tasten). Batteriet kan holde strøm i godt og vel en halv time.

Medfølger: Oplader og brugsvejl.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
20. april 2011 - 01:27 #6
Den er selvfølgelig bedre end den første.
Det du skal tænke på at vi er i en alder hvor alt udvikler sig med en sådan fart at du ikke når at blinke før det du købte igår allerede kan smides ud fordi der findes noget som er bedre..

Hvis jeg var dig, ville jeg bruge 1-2 måneder mere til opsparing så jeg kunne få mig en der er gældende i dag og ikke en som har 2,5 år på banen og halter uden en tast og jeg skal komme efter dig.

God påske.
Avatar billede Blueeyez Mester
20. april 2011 - 20:13 #7
Microsft dropper så småt vista så dumt og købe en med vista på og dens harddisk er os kun på 5400 rpm og det vil betyde at det vil køre langsomt især hvis du er vant til 7200 rpm som er standard..