Avatar billede olesenreck Nybegynder
19. april 2011 - 15:12 Der er 11 kommentarer

Kraftfuldt bærbar

Hej, jeg skal ud og købe ny bærbar (max. 9000) jeg har kigget på edbpriser, og på pricerunner - og jeg kan simpelthen ikke finde en jeg synes der er kraftig - den skal kunne køre stortset alt, er træt af langsomme bærbare. håber i kan hjælpe
Avatar billede glvi93 Nybegynder
19. april 2011 - 15:33 #1
jeg vil gerne vide hvad din mening er af en kraftig bærbar før jeg går i gang, er det en som kan køre battlefield black ops, crysis 2 osv. eller er det counter strike-bærbar du er ude efter?
Avatar billede shortbutpointless Nybegynder
19. april 2011 - 15:40 #2
Avatar billede olesenreck Nybegynder
19. april 2011 - 16:14 #3
Jeg laver musik på min bærbar - hvilket kræver en del. Og ja, jeg vil jo også gerne have den til at kunne køre de nyeste spil, så som Crysis 2, og Diablo 3 når det engang kommer :-)
Avatar billede olesenreck Nybegynder
19. april 2011 - 16:15 #4
Lige pt. har jeg den nye Macbook pro - den skulle jo gerne have en del bedre specs end den.
Avatar billede olesenreck Nybegynder
19. april 2011 - 16:16 #5
Og lad mig lige sige med det samme, jeg er meget design kritisk, de der MSI halløj der, puha, de er ikke så kønne :-P
Avatar billede shortbutpointless Nybegynder
19. april 2011 - 16:55 #6
Og lad mig lige sige med det samme, jeg er meget design kritisk, de der MSI halløj der, puha, de er ikke så kønne :-P

Det eneste du ikke nævner i dit spørgsmål, er det du lægger mest vægt på???
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2011 - 21:10 #7
Som jeg læser det, har han 2 krav: gamerbærbar med kræfter til de nævnte spil, samt pænt design.

Men er man til Macbook og synes deres design er flot, ja så bliver det meget meget svært at finde noget du vil kunne lide.

Jeg vil være så fræk at sige at jeg vil sk... på designet, og foreslår denne: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4413333
Avatar billede olesenreck Nybegynder
19. april 2011 - 21:27 #8
Fy for pokker en klods, og hvad er det lige for en kæmpe klods der stikker ud bag skærmen? :-P
Avatar billede olesenreck Nybegynder
19. april 2011 - 21:33 #9
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2011 - 21:37 #10
Hmm...
Der faktisk ret flot den Asus og kan trække de spil du nævner uden problemer, og så viser det sig at ydelse absolut intet har at sige...
Avatar billede olesenreck Nybegynder
19. april 2011 - 21:43 #11
Ydelse har meget at sige, ellers kunne jeg lige så godt beholde min Macbook Pro, men jeg gider ikke ud og købe en grim bærbar.