Avatar billede kiara Nybegynder
19. april 2011 - 14:01 Der er 1 løsning

Sæt mailboks til at dele kalender automatisk i Exchange Management Consle

Hej

I mit firma har vi en politik der hedder at alle skal dele deres kalendere. Mine kollegaer får så en vejledning i hvordan det gøres, men nogle kan desværre stadig have problemer med at gøre eller huske det.

Kan jeg - via Exchange Management consolen (exchange server 2010)- gøre dette, således nye medarbejdere ikke har endnu en ting de skal indstille og gøre ved?

Kiara
Avatar billede kiara Nybegynder
19. april 2011 - 15:33 #1
Pyt, jeg har fundet løsningen. I EMC vælges brugeren,vælg "Manage Full Access permition" og tilføj brugere / grupper
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester