Avatar billede kiara Nybegynder
19. april 2011 - 14:01 Der er 1 løsning

Sæt mailboks til at dele kalender automatisk i Exchange Management Consle

Hej

I mit firma har vi en politik der hedder at alle skal dele deres kalendere. Mine kollegaer får så en vejledning i hvordan det gøres, men nogle kan desværre stadig have problemer med at gøre eller huske det.

Kan jeg - via Exchange Management consolen (exchange server 2010)- gøre dette, således nye medarbejdere ikke har endnu en ting de skal indstille og gøre ved?

Kiara
Avatar billede kiara Nybegynder
19. april 2011 - 15:33 #1
Pyt, jeg har fundet løsningen. I EMC vælges brugeren,vælg "Manage Full Access permition" og tilføj brugere / grupper