Avatar billede Ulle2408 Nybegynder
18. april 2011 - 21:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mangler - Windows\System32\Config\System

Hej!
Jeg har et problem, som jeg kan se mange herinde har.
Min computer vil ikk starte, den melder denne fejl: Windows kunne ikke starte, fordi denne fil er beskadiget eller mangler: Windows\System32\Config\System

Jeg kender godt til det at boote og sådan, og geninstallere Windows, men har det problem, at den com jeg skal lave, ikk har noget Cd drev, og windows er installeret fra start.

Hvordan kan jeg rette denne manglende fil, uden at slette mine filer og andre vigtige ting på computeren, nu når jeg ikk kan smide en cd ind og reparere..?

På forhånd tak..
Avatar billede richardjensen Seniormester
18. april 2011 - 21:59 #1
Du kan prøve 'Systemgendannelse'
Alle programmer , Tilbehør , Systemværktøjer , Systemgendannelse
Avatar billede Ulle2408 Nybegynder
18. april 2011 - 22:04 #2
Da jeg ikk kan starte i windows, bliver det desværre alt for svært..:D
Avatar billede richardjensen Seniormester
18. april 2011 - 22:19 #3
Jeg havde nok ikke læst dit spgm. godt nok ! beklager
Avatar billede ploompe Nybegynder
19. april 2011 - 16:19 #4
hej
lave en usb med windos xp i og boot fra den
du skal brug en anden pc for at lave en bootable usb,du skal hav en xp cd og en usb ,wintoflash er softwaren det gør usb en til bootable
efter du booter fra usb så du kan gør hvad microsoft anbefaler.

http://support.microsoft.com/kb/307545/da

m v h
Avatar billede Ulle2408 Nybegynder
19. april 2011 - 22:56 #5
Er wintoflash et program jeg skal hente, eller.?
Og hvis jeg boot'er fra usb'en, som windows skriver, bliver mine filer så slettet, eller kan den sagtens bare reparere den manglede fil..?

For der er nogle meget vigtige skole ting på min com, som bestemt ikk må gå tabt..?
Avatar billede ploompe Nybegynder
20. april 2011 - 10:13 #6
hej
ja wintoflash er programet som du skal hente,den er gratis,og nej intet bliver slettet,og ja windows vil erstatter den manglede fil.

m v h
Avatar billede Ulle2408 Nybegynder
20. april 2011 - 19:36 #7
Mange tak for hjælpen, så lige til sidst, hvordan går jeg når du ploompe skal have point..?
Avatar billede Ulle2408 Nybegynder
15. maj 2011 - 12:30 #8
Tak for hjælpen..