Avatar billede Diabolsk Nybegynder
18. april 2011 - 21:38 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Radio Program til PC

Hejsa, jeg kunne godt tænke mig og vide om der findes et gratis radio program, eller lignende, så jeg kan finde alle de danske radio stationer DR, The Voice Nova FM, og alle dem i et program uden og skulle bruge browseren.

mvh den Diabolske
18. april 2011 - 21:44 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Diabolsk Nybegynder
18. april 2011 - 21:59 #2
Det drejer sig om Win 7, men bare et program.. går ikk ud fra der er så meget gang i programmer / spørgsmål til WIN 98 mer :) hehe
Avatar billede store-morten Ekspert
18. april 2011 - 22:11 #3
Gadgets:
DR Netradio 3.0
http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=3655378d-edc7-4d9d-af72-bebb5ff42ba7

Bruger selv:
Screamer Radio
http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-screamer.php
Danmarks Radio har over 30 kanaler
Stationslisten og programmet er opdaterede d. 23. januar 2011.
18. april 2011 - 22:15 #4
Hvad med en SideBar Gadget ?

Jeg bruger eksempelvis -> "DR Radio player gadget" for alle DR's kanaler...

Der findes en del ude i verden; mange af den er dog ikke opdateret - har eks. TV2Radio med - den er jo 'død' for lang tid siden...

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/downloads/personalize/gadgets

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Diabolsk Nybegynder
18. april 2011 - 22:18 #5
da virker DR's radioer..men kan se The Voice ikke virker..når jeg vælger det, i Screamer.

- det andet Dr Netradio er ik nok, vil gerne ku hører andet end DR's stationer.
Avatar billede Diabolsk Nybegynder
18. april 2011 - 22:20 #6
Karise_larry ... jeg fatter hat af dette! :/..
18. april 2011 - 22:25 #7
Avatar billede Diabolsk Nybegynder
18. april 2011 - 22:40 #8
jamen det er jo kun DR's radioer?.. søger et med "alle". hvertfald the voice os.v.?
Avatar billede sifuentes Nybegynder
18. april 2011 - 23:10 #9
Jeg tror XBMC er svaret på alle dine drømme, og mere til. Det er et program på højde med hardware boksen BOXEE som sælges for ca. 2000 kr. i butikkerne. XBMC er såvidt jeg ved open source, hvilket også betyder at at det er reklamefrit.
Avatar billede humax Nybegynder
18. april 2011 - 23:24 #10
Avatar billede Diabolsk Nybegynder
19. april 2011 - 00:12 #11
vil gerne gi  "store-morten" point. screamer radio virker perfekt.
Avatar billede store-morten Ekspert
19. april 2011 - 15:26 #12
Ok, du får et 'Svar'