Avatar billede GVP01 Nybegynder
18. april 2011 - 12:42 Der er 4 kommentarer

streamline vektor program

Hej

Jeg har brug for at vide hvor kan kan anskaffe mig et program der hedder Streamline. Et program der klarer at lave vektor ud af bitmaps.

Jeg har arbejdet med det for mange år siden og har nu brug for det igen i et nyt job.

Er der nogen der kan hjælpe mig. Alle de filer jeg får fra kunder skal jeg kunne lave om til vektor grafik på en nem og smart måde, er der nogen der har nogle fif eller ideer?

KH GVP01
Avatar billede jernrosen3 Forsker
18. april 2011 - 14:08 #1
Det må være Adobe Streamline du refererer til.

Som jeg kan læse det er det nu integreret i Adobe Illustrator efter version 8 ? ( Her mangler jeg nogle oplysninger fra nettet - jeg kan se at der findes en Streamliner 4.0 - og derefter siger mine søgninger Adobe CS2 eller CS3 )

Men ellers kan du jo prøve google : http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1007&bih=886&q=adobe+streamline+free+download&aq=3&aqi=g2&aql=&oq=adobe+streamline&fp=7626b61d2bba79ad
Avatar billede GVP01 Nybegynder
18. april 2011 - 20:30 #2
Hej jernrosen3

Tak for dit hurtige svar, jeg har adgang til CS3, CS4 og CS5, men jeg har ikke arbejdet SÅ meget med, at alt skal laves om til vektor grafik, før dette job på et tekstiltrykkeri. Det er vildt spændende, men også anderledes.
Jeg må bare dykke ned i mine CS pakker.
Jeg ved der er Dynamisk vektor i illustrator, men ikke umiddelbart så effektive som Streamline i "gamle" dage... men det kan også sgatens være at jeg bare skal snuse noget mere rundt der.
Avatar billede emlau Nybegynder
18. april 2011 - 21:42 #3
kender du "vector magic"?? Tjek det ud via google. Det er godt nok det vildeste vector program jeg har set.
Mvh. Ronnie
Avatar billede dumbinc Nybegynder
23. maj 2011 - 12:45 #4
Du kan "trace" grafik i illustrator, og dermed lave filer om til vektorgrafik.
Object > live trace - og så er det til at finde ud af derfra:)