Avatar billede jegelskerdig Nybegynder
17. april 2011 - 18:50 Der er 8 kommentarer

hjælp!

Hej. Kom til at slette bluetooth på min computer. Men ved ikke hvordan man installere det igen. Eller skal man downloade det først? Har prøvet og google det, men har ikke fundet noget... Håber du kan hjælpe :)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2011 - 19:11 #1
Lav en systemgendannelse.....

XP, Vista, Win 7 eller?
Avatar billede jegelskerdig Nybegynder
17. april 2011 - 19:17 #2
Hmm. Kunne prøve. Men ved ikke om pc'en går i stykker af det. Men vil prøve og se om det hjælper. Ellers må jeg prøve noget andet.
17. april 2011 - 19:21 #3
<jegelskerdig>: Velkommen til E. ...
Bare til en anden gang; du har lagt et IT spørgsmål i en NON-IT kategori ? Og lidt mere sigende overskrift en anden gang...
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2011 - 19:28 #4
PC'en går ikke i stykker af en systemgendannelse.  :-)

XP, Vista, Win 7 eller?
Avatar billede jegelskerdig Nybegynder
17. april 2011 - 23:49 #5
Jeg har xp :)
- den har gjort det en gang før, men kan selvfølgelig ikke huske hvordan jeg fik det til at virke igen :(
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2011 - 23:55 #6
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod
Avatar billede jegelskerdig Nybegynder
18. april 2011 - 08:46 #7
okay, tak :)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2011 - 15:28 #8
Virkede det?