Avatar billede zacariaz Nybegynder
17. april 2011 - 16:34 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Leder efter professionel webhotel udbyder, til den rigtige pris

Jeg har prøvet at undersøge vedrørende et nyt webhotel, da mit nuværende, web10, ikke er tilfredsstillende og det eneste rimelige alternativ jeg kan finde, one.com, heller ikke synes at være det.

Krav:
Linux server
>=1gb plads, men mulighed for tilkøb til rimelig pris.
ftp adgang / gerne mulighed for flere ftp konti.
mysql
php 5
subdomains / Uden begrænsninger, inden for rimelighedens grænser.
Server placering: Danmark, Sverige, Tyskland eller lignende.
Pris: kr. 50-100 max. månedligt

God stabilitet, rimelig hastighed og ubegrænset trafik er en selvfølge.

Jeg er klar over at opgaven ikke er den letteste, men prøv at komme så tæt på kravene som muligt, og så kan det jo være at der er en masse point til dig.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
17. april 2011 - 17:27 #1
Kunne dette være en mulighed https://meebox.net/da/webhoteller jeg bruger det selv og det er rigtig godt og billigt
Avatar billede zacariaz Nybegynder
17. april 2011 - 17:36 #2
Jeg vil sige at det er for dyrt i forhold til hvad man får. Ydermere er der en general mangel på informationer om hvad de forskellige pakker indeholder og webdesignet er tydeligvis lavet af en der aldrig har hørt om udtrykket kontrast ;)

Der er dog et problem der overskygger, og det er naturligvis begrænsningen på trafik. Det er ikke fordi der ikke må være en begrænsning, da jeg formentlig ikke vil opleve en stor belastning inden for den nærmeste fremtid, men begrænsningen her er ganske enkelt for lav til prisen.

Tak for svaret.
Avatar billede kodak Mester
17. april 2011 - 17:36 #3
Avatar billede kgkg Nybegynder
17. april 2011 - 17:38 #4
Prøv at kigge på www.webhosting.dk og se om de skulle opfylde dine krav.
Avatar billede mfp18 Nybegynder
17. april 2011 - 17:51 #5
eller det her https://gigahost.dk/
Avatar billede moddi100 Seniormester
17. april 2011 - 18:01 #6
jeg kan også anbefale http://www.kbds.dk.
Beskrivelserne er måske ikke i top, men det er produktet. ubegrænset  er vidst den bedste beskrivelse. Dog kræver det email at sætte det op
Avatar billede tubber Juniormester
17. april 2011 - 18:12 #7
Webbot.dk er også et bud

De har et rigtigt godt modul basseret user interface.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
17. april 2011 - 20:01 #8
UnoEuro.dk er efter min mening et rigtig godt webhotel.
Det er billigt, men stadig meget stabilt.
Avatar billede skjoldby Nybegynder
21. juni 2011 - 11:55 #9
Hvis du har behov for noget med udvidet service som telefonsupport så er http://www.abusiness.dk også et bud.