Avatar billede Slettet bruger
15. april 2011 - 20:56 Der er 3 kommentarer

mistet filer

Hej,
Jeg har 3 spørgsmål - jeg har en et års Sony Vaio, med 4 ram og 64 bit, Windows 7.
Jeg har geninstalleret min pc hel som ny (brugte restor complete sytem) sidste uge siden, fordi den hakkede hele tiden. Og så opdagede jeg, at jeg har mistet halvdelen af mine dokumenter og ca. 3000 af mine favoritter musik nummer, som jeg troede at jeg havde en kopi af dem i en usb.
- Kan jeg få dem tilbage, hvis ja, hvordan?
2- Strømforbruget på min pc var okay før (ca. 3timer), men nu suger min pc for meget strøm, efter jeg har genistilleret den.
- Hvad kan det være årsagen, hvis det er pga. Grafikkortet, hvordan kan deaktivere det?
Og så det sidste spørgsmål, min pc hakker HELE tiden når jeg ser online tv, eller snakker på skype, selvom jeg har en interner med en høj hastighed.
- Hvad er årsagen?
Mange tak på forhånd!:-)
Avatar billede pstidsen Novice
15. april 2011 - 22:00 #1
problem 1: FORETAG DIG SÅ LIDT SOM MULIGT PÅ COMPUTEREN!!!! DET MODSATTE ØGER RISIKOEN FOR AT DU IKKE KAN FÅ DINE FILER TILBAGE!!!!Det fungerer nemlig sådan at hvis du sletter en fil er den først HELT slettet, hvis den bliver overskrevet på harddiskken og det gør den ikke hvis du ikke foretager dig noget på pc'en. Download så revuca: http://www.filehippo.com/download/file/edf34d9f502b537ab65d797854c66c4e820879d7b2e84c44cb734293e5ab73c9/ og lad den foretage en dybnescanning af hele din harddisk. Hvis den ikke kan finde det, bliver det svært.
15. april 2011 - 22:05 #2
Velommen til E. ...

Under kategorien [Databaser] ?

Hvis - hvis - hvis der skal være den MINDSTE CHANCE, så skal du OMGÅENDE fysisk afmontere HARDDISKEN. Den skal så være DUM SLAVE i et helt andet system og DERFRA bruge diverse recover værktøjer...

Men jeg tror ikke det er muligt...
Avatar billede pstidsen Novice
25. oktober 2011 - 19:31 #3