Avatar billede jesmad Nybegynder
31. juli 2001 - 10:59 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

MAX PAYNE

jeg er ved at spille Max payne men er endt i en situation hvor jeg skal dræbe en mafiaboss i en bar, problemet er at jeg ikke har ammo nok, så fandt jeg en side på nettet hvor der var anvist en måde at snyde på men jeg syntes ikke at det virker er der nogen der kan hjælpe
Her er lige hvad der står:
To get access to the game console. you need to start max payne.exe with the command line parameter \"-developer\". Once you have the game running in developer mode, you get access to the console with F12
Spillet ligger i \"C:\\Programmer\\Max Payne\\MaxPayne.exe\", jeg har så prøvet at hæjreklikke på min MP ikon på skrivebordet og der efter skrive
C:\\Programmer\\Max Payne\\MaxPayne.exe -developer i destinations linien, men jeg får en fejlmelding om at destinationens mål ikke er gyldig
Det ville være rart hvis nogen kunne hjælpe da det er et fedt spil
Avatar billede ziron Nybegynder
31. juli 2001 - 11:03 #1
står der \"C:\\Programmer\\Max Payne\\MaxPayne.exe\" -developer ???? ellers gør det...
Avatar billede ziron Nybegynder
31. juli 2001 - 11:04 #2
altså med de der \" tegn....

/ZIRON
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
31. juli 2001 - 11:05 #3
eller i stedet for developer kan du måske bruge -dev

::sunlock.dk::
Avatar billede jesmad Nybegynder
31. juli 2001 - 11:09 #4
jeg prøver lige
Avatar billede ziron Nybegynder
31. juli 2001 - 11:12 #5
ellers prøv at kør dette:

http://ziron.myip.org/max/max.exe

/ZIRON
Avatar billede jesmad Nybegynder
31. juli 2001 - 11:20 #6
tak
Avatar billede ziron Nybegynder
31. juli 2001 - 11:22 #7
det var så lidt...

/ZIRON
Avatar billede spine Nybegynder
31. juli 2001 - 11:48 #8
Du kunne jo også prøve at spare lidt på din ammo, så du ville have nok ;-)
du  behøvs jo ikke nakke alle med din ingram ;-)
Feeeeeeeeeeeeeeeeeedt spil iøvrigt cooolest Thirdperson Eva. !!
Avatar billede bergeren Nybegynder
31. juli 2001 - 11:57 #9
C:\\Programmer\\Max Payne\\\"MaxPayne.exe -developer\"

\"C:\\Programmer\\Max Payne\\MaxPayne.exe -developer\"

C:\\Programmer\\Max Payne\\MaxPayne.exe -\"developer\"

C:\\Programmer\\Max Payne\\MaxPayne.exe \"-developer\"

(det er \"\"\"\"\'erne du skal kigge efter)
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
31. juli 2001 - 12:02 #10
####JEsmad har du Icq ??????######
Avatar billede jesmad Nybegynder
31. juli 2001 - 16:45 #11
har haft det men har det ikke lige nu da jeg har haft formatteret , hva da
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
01. august 2001 - 12:08 #12
Jeg skulle lige snakke med dig ! Har du en mail
Avatar billede jesmad Nybegynder
01. august 2001 - 17:34 #13
jesper@madsen.ms