Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 15:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

NVIDIA grafik funktion

Hej...

Jeg har altid kun haft pc´er  med Ati Grafik kort..... Overvejer nu at købe en med NVIDIA grafik.

Mit spørgsmål er: Har NVIDIA  en funktion som Ati Catalyst Control center ? hvor man f.eks kan nedjuster gamma. Etc. Etc.?

Mit valg står imellem en pc´ med ATI 6370 512mb grafik ELLER en med  Nvidia Geforce 310M hvilken vil være bedst ?

P.S. Begge computer er udover grafikkortet ens
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 16:00 #1
Vedr det sidste glemte jeg at skriver at Nvidia Geforce 310M er på 1 gb
Avatar billede Sarsten Nybegynder
14. april 2011 - 16:47 #2
Vil helt klart uden tøven anbefale dig et Nvidia grafik kort, dels er deres user interface meget nemmere at bruge, og dels giver det i mine øjne færre blå skærme og støjer mindre.

Du har mulighed for at sætte gamma ned ligesom på alle andre kort, ja, det kan du både hos ATi og Nvidia det er standard på alle grafikkort også 310M
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 17:00 #3
Læser dit svar som et JA til at Nvidia har en funktion  somm alla´ Ati Catalyst Control center. ikk´

Overvejer også mest Nvidia i valg melllem ovenståenden kort.

Smid et svar og der point på vej @ Sarsten
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2011 - 19:52 #4
Kommer til at se at Nvidia Geforce 310M på 1 gb ikke vil køre med DirectX 11 men kun DirectX 10...

Så det bliver det nok ikke alligevel .......
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2011 - 22:49 #5
6370 er også meget hurtigere.
Avatar billede Slettet bruger
15. april 2011 - 05:35 #6
Hej John....

Har læst aat 6370 bare er et omdøbt 5370.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2011 - 18:45 #7
Næh, men det har intet at sige.
6370 er stadig en del hurtigere.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2011 - 07:11 #8
´Jeg købte en helt anden pc , en Lenovo med Nvidia 410m grafik som jeg er godt tilfreds med
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2011 - 20:23 #9
Hmmm...
Læs lige faq + brugerbetingelser inden næste spørgsmål.

Du fik svar på det du spurgte om. At du vælger et helt andet produkt, gør ikke selve spørgsmålet anderledes.