Avatar billede Hanne-B Nybegynder
14. april 2011 - 11:54 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hp pavilion lv6 1055eo

Hej.
Jeg har geninstalleret en hp pavilion lv6 1055eo med Windows7. Før kørte den Vista. Eneste problem efterfølgende er det trådløse netkort ikke bliver defineret og den dermed ikke kan koble op til trådløst netværk. I enhedshåndtering er der en ukendt enhed, som jeg har under mistanke for at være trådløs netkort, da det ikke findes under netværkskort. Jeg har hentet alle drivere fra HP's hjemmeside for modellen og forsøgt mig med dem. Giver ingenting.
Nogle, der har en idé til, hvordan jeg får geninstalleret det trådløse netkort?

mvh
Hanne
Avatar billede steffanhh12 Nybegynder
14. april 2011 - 12:19 #1
gå ind og find ud af hvad de netkort er så kan du finde nogen drivere på internette
Avatar billede Poko1 Ekspert
14. april 2011 - 12:40 #2
Prøv slimdrive det er et gratis program
Du skal registreres. et godt værktøj jeg bruger ofte.
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede Hanne-B Nybegynder
18. april 2011 - 08:26 #3
Jeg har installeret slimline og installeret alle foreslåede driver opdateringer. Det hjalp ingenting - stadig forblev det trådløse netkort udefineret.

Windows update gav pludselig en mulighed for at opdatere og nu er driveren installeret til netkortet, men nu er det trådløse slået fra og derfor virker det ikke.
Man skal slå trådløs til og fra øverst på tastaturet ved at køre fingeren over ikonet. Det lyser rød nu. Når man kører fingeren over giver maskinen lyd fra sig, men lampen forbliver rød. Jeg har prøvet at defaulte BIOS, da jeg læste somewhere at det kunne hjælpe. Det gør det ikke. Jeg har prøvet med HP Wireless assistent, men den kan kun aktivere bluetooth og ikke det trådløse.

Nogen, der har en god idé, før jeg giver op og køber et eksternt trådløst netkort?
Avatar billede Poko1 Ekspert
18. april 2011 - 08:35 #4
Da du nu har fået driveren er der måske noget her der kan hjælpe dig?
http://img14.imageshack.us/f/netvrk.png/
Avatar billede Hanne-B Nybegynder
18. april 2011 - 08:44 #5
Jeg prøver det senere i dag :-) (er nemlig på arbejde nu og den genstridige pc er derhjemme) Tusind tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2011 - 09:23 #6
Det er åbenbart længe siden du var hjemme sidst? :-(
Avatar billede Hanne-B Nybegynder
26. april 2011 - 09:41 #7
Åh det må du sgu undskylde. Jeg har forsøgt alt og har nu opgivet at få det trådløse til at fungere.
Jeg vil meget gerne give dig point alligevel, da du gav mig gode ideér, som jeg brugte.
Tak for hjælpen
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2011 - 10:14 #8
Nu er det ikke sådant at jeg samler på point! Du tog dem jo også selv :-( det var fordi det er P****.iriterende at forsøge at hjælpe og så sker der ikke mere.
Avatar billede Hanne-B Nybegynder
26. april 2011 - 10:44 #9
åh nej - nu må jeg undskylde igen. Jeg har ikke tildelt point før og troede, at jeg skulle acceptere pointgivningen.

Kan jeg oprette et nyt spørgsmål og så give dig point der?

Beklager, at jeg tog så lang tid om at vende tilbage.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2011 - 10:56 #10
Jeg samler som skrevet ikke på point men hvis du læser FAQ.der er en vejledning i brugen af eksperten! man beder dem der giver e brugbar komentar om at lægge sit næste indlæg som et svar som du så kan acceptere. og hvis der så er nogle der uopfordret har lagt svar (det er der nogen"mange" der gør) i håbet om at de møder nogen som dig!dem kaqn du afvise og så give point til den rette.:-)
Avatar billede Hanne-B Nybegynder
26. april 2011 - 11:06 #11
ok tak for informationen. Vil du lægge et svar, hvis jeg opretter et nyt spørgsmål? Så kan jeg efterfølgende acceptere. Eller kan du oprette et svar i dette spørgsmål, selvom jeg på dårligste vis selv har snuppet point?
Håber det, så vi kan få denne sag ud af verden på den bedste måde. Jeg har ikke fumlet rundt med vilje og vil gerne give dig anerkendelse for at du har givet mig nogle gode idéer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. april 2011 - 11:59 #12
Behold dine point:-)
Avatar billede Hanne-B Nybegynder
26. april 2011 - 12:02 #13
Håber det var et smil til sidst.
Jeg er virkelig ked af det og håber at du kan bære over med mig :-)