Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2011 - 21:30 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

TDC Play billigst

Hvordan får man adgang til TDC Play billigst?

Har lige skiftet udbyder, og har glemt at min datter også har adgang til Play, så hun er ret skuffet over at denne adgang snart forsvinder :(
Avatar billede GKHerping Nybegynder
13. april 2011 - 21:42 #1
http://www.dr.dk/dr2/soeinding/?p=1903

Her kan du se Nicolaj Sonne anmelde Wimp og Play, og forklare priserne på Wimp og Play, priserne er indviklet, men husker som at Wimp er billigst.
Avatar billede tiger_dk Mester
13. april 2011 - 21:42 #2
Avatar billede pstidsen Novice
13. april 2011 - 21:49 #3
Jeg har et TDC-SIM-kort til at ligge i min pung, hvor jeg har inkluderet TDC PLAY. Det var gratis (normalpris 50 kr. (mener jeg)) at oprette, og der er hverken abonnement, minimumsforbrug el.lign. Jeg betaler sådan set et rundt nul for TDC PLAY. Så hvis hun kan klare sig med TDC PLAY på mobilen er det at foretrække.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2011 - 22:35 #4
#1> Har adgang til WiMP og den er lagt at foretrække fremfor Play - bl.a. fordi man jo også kan høre sit musik hvor der ikke er dækning.
Dette glemte Sonne at nævne... :(

WiMP er ikke billigst, men sparker altså seriøst røv i forhold til Play :)

Min datter er dog til Play...

Tror det billigste er dette: http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil/Mobil_simply,default,pd.html?cgid=mobile-subscriptions
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2011 - 22:35 #5
Link rette her: http://kortlink.dk/tdc/84ha
Avatar billede tiger_dk Mester
13. april 2011 - 22:45 #6
Avatar billede tiger_dk Mester
13. april 2011 - 22:46 #7
kortlink.dk/tdc/8xz5
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. april 2011 - 22:49 #8
Har Mobilt Bredbånd :)
Avatar billede a62681 Nybegynder
13. april 2011 - 23:02 #9
Lad mig lige slå helt fast at med TDC Play kan man også hente musikken ned så den kan afspilles offline på mobil eller pc. Den Play der blev vist i So ein ding var en app til android og kan vist god ha lidt mangler da den er forholdsvis ny og måske ikke helt færdigudviklet. Det glemte hr. Sonne at fortælle. Og Play er gratis blot man har et TDC produkt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2011 - 08:20 #10
#9
Det rører ikke ved at WiMP er bedre.
Har begge og har haft det i over 1 år.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2011 - 16:21 #11
TDC Play har også den ulempe at der skal man selv aktivere muligheden for at bruge det på mobilen.
Desværre SKAL man have mobilabonnementet hos TDC for at bruge det på mobilen.
Avatar billede GKHerping Nybegynder
14. april 2011 - 16:30 #12
Du kan få TDC Play på mobilen, hvis du vil have to simkort, link http://shop.tdc.dk/TDC%20Mobil/Mobil_simply,default,pd.html?cgid=mobile-subscriptions

Det er det billigste TDC har.
Avatar billede pstidsen Novice
14. april 2011 - 19:01 #13
#4:
Tror det billigste er dette: http://shop.tdc.dk/ (...),default,pd.html?cgid=mobile-subscriptions
Det var jo det jeg sagde, men så kan hun ikke spille musikken på pc'en..
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2011 - 22:20 #14
Det er da vel løgn?
Adgang til TDC Play er vel adgang, uanset hvordan man opretter sit login????
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2011 - 22:28 #15
Nå, det er det så ikke... :(

Spørgsmål opdateret:

Hvordan får man adgang til TDC Play via web billigst muligt?
Avatar billede pstidsen Novice
14. april 2011 - 22:28 #16
det er jeg ikke sikker på. Ring til dem.
Avatar billede pstidsen Novice
14. april 2011 - 22:30 #17
det er jeg ikke sikker på.
Skal tages bogstaveligt!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. april 2011 - 22:37 #18
Godt så...
Jeg kontakter dem i morgen.
Det kunne jo være de kommer i tanker om at de skylder mig kompensation for ustabilt internet som de lovede for 3-4 mdr. siden... ;)
Avatar billede pstidsen Novice
14. april 2011 - 22:46 #19
+du kunne spørge dem selv hvad der var billigst. Det må de da være bedst til, hvis de taler sandt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. april 2011 - 15:26 #20
Mobilt bredbånd er billigste mulighed.

Smid nogle svar :)
Avatar billede pstidsen Novice
21. april 2011 - 19:07 #21
Svar!