Avatar billede stoffer88 Nybegynder
13. april 2011 - 00:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

strømforsyning

hej med jer jeg har meget brug for jeres hjælp da jeg sider inde med den her pc

Processor Intel(R) Core(TM)i5 CPU 650@ 3.20GHz 3.20GHz
mine ram er på 6.00 GB
køre med windows 7 med 64bit
grafik kort NVIDIA GeForce GT220 med 1 GB RAM
Harddisk størrelse 1 TB
og min strømforsyning er på 400W

og det jeg godt kunne tænke mig er at få et bedre grafik kort og så var jeg inde og finde den her:

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60015&prodid=374485

og så snakket jeg med en af mine venner at så skulle jeg også en støre strømforsyning og sådan som jeg kan se det så er der kun plas til en bestemt slags strømforsyning da der er lås i mit kabinet så der er kun plas til en strømforsyning på. :Brade 15Cm lægte 14cm og dybde 9cm så nu skal jeg også finde en der passer til så nu har jeg set efter en på nettet og jeg syns ikke jeg kan finde en der passer til hvad skal jeg gøre hælp mig hilsen kristoffer Andersen
Avatar billede steffanhh12 Nybegynder
13. april 2011 - 08:14 #1
ja du skal helst have en større strømforsyning men det er ikke et krav til at det skal virke men det er bedste og du kan udnytte dit hardware eller bedste
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 08:37 #2
Du kan altid selv gå ind og regne ud hvor meget din computer kommer til at sluge af watt, på denne side: http://extreme.outervision.com/PSUEngine

Jeg har regnet dit rig ud, og det kan, HVIS! du ikke overclocker, godt lade sig gøre, at køre med den PSU du har nu.

MEN, det ville være dejligt at have lidt ekstra saft at gøre med, så jeg vil anbefale, som et minimum, at opgradere til en 500W, eventuelt en 600W, hvis du regner med at skulle overclocke.

De mål du opgiver er standart mål på en psu, så du skulle, efter min overbevisning, bare kunne gå ud og købe en hvilken som helst anden :)

Håber det var svar nok på dit spørgsmål :)
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2011 - 08:45 #3
aha, har lige undersøgt det, der findes selvfølgelig mange former og afskygninger af PSU'er, men standart målene er 15*14*8,5

Men jeg kan stå inde for at disse PSU'er er de mål du skal bruge:
550W PSU: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=593199
650W PSU: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=593202 <---det er den jeg personligt kører med, og kan stå inde for målene :)
Avatar billede stoffer88 Nybegynder
13. april 2011 - 11:41 #4
hej med jer mange tak i har alle været til en stor hjælp og jeg kunne bruge det helle i skiv og nu kan jeg enlig komme vidre mange mange tak :=)