Avatar billede tubber Juniormester
12. april 2011 - 20:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver AGK 10315

Der er vel ikke nogen der ligger inde med, eller ved hvor jeg kan finde driver til:

AGK Audio/Video Grabber 10315

AGK har været så venlige at sætte login på driver siden :(

På forhånd tak
/Tubber
Avatar billede milter Ekspert
12. april 2011 - 21:02 #1
Og hvorfor kan du ikke tilmelde dig der, så du kan få et login?

Hvad er problemet med den?

Styresystem?
Avatar billede tubber Juniormester
13. april 2011 - 07:19 #2
Kan ikke finde et sted jeg kan oprette mig

Windows 7 Home Premium (64bit hvis der findes en sådan driver)
Avatar billede milter Ekspert
13. april 2011 - 15:25 #3
Jeg har prøvet nu, og der er tilsyneladende en elendig service mht. drivere.

Hvis du ikke har driver-CD'en, vil jeg foreslå dig at kontakte dem pr. telefon for at finde ud af, hvordan du får et login til driverne.

Hvad er problemet med grabberen?
Avatar billede tubber Juniormester
13. april 2011 - 21:14 #4
Jeg har ikke driver cden mere og win7 kan ikke finde driveren

Har muligvis fundet en løsning, fandt selve driveren fra dem der har lavet indmaden, men ved ikke om det kan køre da jeg så stadig ikke har softwaren, men prøver med virtual dub senere måske det kan bruge den driver.
Avatar billede tubber Juniormester
17. april 2011 - 16:14 #5
Nå så fandt jeg cd til den :P

Rydede op i noget gammelt hardware og smækkede lige en maskine sammen til at test om hardwaren virkede, og pop der sad den i et gammelt DVD drev :P

Der ud over ser det ud til at virke med den alternative driver.
Avatar billede tubber Juniormester
20. april 2011 - 15:15 #6
Skal lige sige at driveren til Grabberen fra CD ikke er optimal, lyd delen virker ikke i win 7 (64bit) måske den virker i 32 bit.

Men hentede den alternative driver på:
http://home.eeti.com.tw/web20/eg/IC_support.htm

Og så virker det :)
Avatar billede Dplettner Nybegynder
13. marts 2013 - 22:45 #7
Hej Tubber.

Hvor præcist skal jeg klikke derinde, for at få fat i driveren?
Avatar billede Briansretrocorner Praktikant
15. september 2019 - 11:51 #8
Hejsa og tak fordi jeg må være medlem
Jeg står med den samme usb video grapper
Og har endelig lagt om længe fundet en driver
Der virker :-) , men lyden er væk og linket længere oppe
Virker ikke mere , er der en venlig sjæl der er linke eller
Sende mig driveren , så vi kan få lyd på :-)
På forhånd tak
Brians retro corner