Avatar billede fylgjer Nybegynder
12. april 2011 - 12:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kable til usb læser

har købt en usb læser til min pc... da mit kabinet er lidt stort.
mangler der ca 10 cm ledning fra at nå frem til der det skal sættes til i motherboardet...

så tænkte jeg sikkert kunne købe et han hun stikk med lidt ledning...

men hvad hedder sådan et kable?
Avatar billede fylgjer Nybegynder
12. april 2011 - 12:52 #1
øhe kort læser... det er en kortlæser med et 9 pins stik
Avatar billede Slettet bruger
12. april 2011 - 13:45 #2
er det det her du mener

http://www.av-cables.dk/usb_kabel/usb_forlaengerkabel_204_da/

du skal bruge kommentar til at oprette spørgsmål med
du skal bruge kommentar
sva er KUN til lukning af dit spørgsmål hvis du ikke opnår noget brugeligt

m.v.h
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. april 2011 - 14:17 #3
På dette kort er der et ekstra internt stik Og plads til at lodde et 9 polet stik i!
Det hjælper selvfølgeligt  ikke hvis du ikke har en fri PCI sokkel tættere på din læser.
Det kabel du søger er svær at finde. Se om der eventuelt er en ekstra usb tilslutning bag de
Andre usb stik på bagsiden det findes på nogle bundkort.
http://www.av-cables.dk/popup_image.php?pID=3313&language=da
fås her.
http://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?pv=UP5-1&pn=Sempre&vare=138211&f=edbp
Avatar billede fylgjer Nybegynder
20. april 2011 - 23:39 #4
tak men nej. var ikke andre tilslutnings muligheder.

fandt dog en løsning på dealexstrem.com

en 1pins ledning han/hun så kan jeg så og sige selv bygge ledning op som jeg vi have den :-)