Avatar billede Brarrio-Gonzales Nybegynder
11. april 2011 - 06:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges nu! - ASP, MS SQL, Ajax

Vi søger en programmør der kan arbejde med:
ASP Classic
MS SQL
Ajax

Og gerne ASP.NET, men ikke et must.

Løn: Efter aftale. Udbetalt til dig lige som du ønsker det, kontant, på check, på kreditkort, overført til konto i dit land eller udlandet, op til dig. :o)

Arbejdes tid: Fast ansat på fuld tid, eller freelance, det kan vi snakke om.

Arbejdes sted: Du skal arbejde fra din egen bopæl, eller hvis du har lyst er der mulighed for at du kan bo i en af vores mange lejligheder rundt i verden, hvor vi også har kontoer, London, Panama, Spanien eller Thailand

Om os:
Vi er et firma der er bosat i udlandet.
Vi ejer nogle portaler på nettet, som vi konstant videre udvikler på, og opdatere osv.
Vi laver også CMS og Shop Systemer.

Er det noget for dig?
Så Skriv her, eller send en privat besked til mig via det interne besked system.

Medsend links til mindst 3 sider du har programmeret, eller været med til at programmere.
Så vi lige kan se din still, og få en ide om dine programmerings skilles :)

Mange tak, håber der nogle der ude kan er friske, da vi mangler mindst 1 nu og her.

Mvh.

Brarrio Gonzales
Avatar billede magic-mouse Novice
11. april 2011 - 08:01 #1
Kan du forklare mere om hvad det går ud på ?
Evt. lægge en meddelse her: http://www.magic-mouse.net/contact.aspx så kontakter jeg dig.

Er det længere tids ansættelse?
Eller et kort projekt?
Hvad skal laves?
Avatar billede flope Nybegynder
11. april 2011 - 09:26 #2
Hejsa,

Det lyder meget spændende, og jeg kunne godt være interesseret i at høre nærmere. Kan du smide en mail til nicolaiblas@gmail.com ? Så vil jeg fortælle nærmere omkring referencer og spørgsmål.

Mvh. Nicolai
Avatar billede Brarrio-Gonzales Nybegynder
11. april 2011 - 12:29 #3
Der er send mail til jer begge 2..
er der flere der er friske?
Avatar billede magic-mouse Novice
11. april 2011 - 20:54 #4
Modtager så denne mail fra "Barrio-Gonzales"

Jeg arbejder for FKN Corp, skriver og taler 95% dansk.

Aner ikke hvorfor din Mail form på din side ikke fatter ÆØÅ, ja det ser meget amatør ud.
Kan så se at du heller ikke har bygge den mail form selv, i din mail skriver den: >This message has been sent using the UnoEuro formmail ( www.unoeuro.com)... Så det vel lidt uprofessionelt fra din side af, at sige jeg er uprofessionel, når det er en mail form du bruger på din side, du ikke engang selv har bygget, der fucker min mail op.. det sku ikke så smart.

Din mail form web side: 22 Errors, 3 warning(s)..

Din kode på din side, der fucker min mail op..

Og jeg er ganske sikker på at vores direktør ikke ønsker jeg går videre med din ansøgning.

Så lad os bare lukke den her..

Hav en forsat god dag..

Hvor han åbenbart vurdere mine programmerings evner ud fra at jeg har anvendt en mailform fra min internet udbyder. Jeg skal nu sige at hvis man håndtere sine "klienter" på den måde så uprofessionelt skulle jeg tænke 2 gange.
Avatar billede Brarrio-Gonzales Nybegynder
12. april 2011 - 14:41 #5
magic-mouse, jeg har anmeldt din post, samtaler vi har haft privat på email skal du ikke poste her inde..

Du skriver "mine kunders fortrolighed vigtig for mig"
Men poster her i et åben forum vores private samtale..
Ohh man en gang BS..
Avatar billede magic-mouse Novice
12. april 2011 - 15:37 #6
Du må gerne melde min post da jeg ikke har gjort noget forkert.

Jeg har ikke acceptere nogen form for hemligheds aftale med dig.

Mine kunders fortrolighed er vigtig. Men du er ikke min kunde og vil ikke blive det.

Samtalen var ikke privat, og jeg forstår ikke hvad problemet er, har du noget at skjule?
Avatar billede danco Nybegynder
13. april 2011 - 15:31 #7
jeg takker Magic-mouse for at dele sine erfaringer herinde med os.
Det er jo rart at få sorteret useriøse opslag fra.
Avatar billede Brarrio-Gonzales Nybegynder
14. april 2011 - 07:30 #8
Opslaget er skam ikke useriøst!..
Nu er det sådan jeg ikke poster private samtaler ude på nettet, hvis jeg gjorde dette kunne du se den mail der blev send fra Magic-Mouse til mig, som jeg så svaret på, svaret er det han har postet.

Lukker vi har fundet en ny medarbejder :)