Avatar billede Mikau Nybegynder
09. april 2011 - 16:39 Der er 1 løsning

Data forsvundet på USB stik

Hej

Jeg har et USB stik som jeg bruger til at opbevarer alverdens billeder og videor på (familiebilleder, osv.) (Af mærket Kingston, 15 gb). Jeg bruger Vista.

For et par dage siden, da jeg satte den i, kom den med en slags besked "Enhed kunne arbejde hurtigere". Jeg kunne ikke lukke den ned, og jeg kunne heller ikke scroll ned og trykke på knappen i bunden af vinduet, jeg kunne kun lige se toppen af knappen, og så trykkede jeg der fordi jeg var utålmodig.
Jeg bemærkede så at inde i den mappe på USB stikket, hvor de fleste af mine billeder er opbevaret, var næsten helt tom.
Jeg checkede under egenskaber på stikket, og den viser stadig at 4 gb er brugt some før, men inde i selve drevet, viser den kun de 1.35 gb af data som kan ses.

Jeg er dybt forvirret over hvor de er blevet af. Er de blevet slettet? Hvis filerne var skjult, ville den da stadig vise de 4 gb inde i den mappe, og ikke kun 1.35 gb.
Jeg indser at jeg var dum da jeg bare trykkede på noget jeg ikke vidste hvad var, og det eneste jeg kan huske der stod, var som sagt noget i retningen af "Enhed kunne arbejde hurtigere", i et vindue.

Jeg vil lige bemærke at jeg ikke er nogen computer ekspert, inden nogen går i krig med det alt for tekniske sprog :)

(Jeg er ikke helt sikker på det her spørgsmål skal være i den her kategori. Hvis ikke, vil jeg sætte stor pris på nogen fortæller mig den rigtige.)
Avatar billede Mikau Nybegynder
09. april 2011 - 16:43 #1
.