Avatar billede mathias2405 Nybegynder
08. april 2011 - 22:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mac og Tv

hej

kan man bruge alle slags TV'er til macbook pro hvis man vil bruge TV'et som computer skærm

håber i forstår :D

Mvh Mathias
Avatar billede KHHP Juniormester
08. april 2011 - 22:23 #1
Du kan bruge alle TV der har VGA stik, hvis du har en displayport til VGA adapter til din macbook pro. Hvis du vil have lyden med, så skal du også have et lydkabel til rådighed.
Avatar billede mathias2405 Nybegynder
08. april 2011 - 22:29 #2
okay men man kan vel også bruge HDMI kapel :)
Avatar billede egonspock Seniormester
08. april 2011 - 22:37 #3
VGA er da noget gammeldags analogt noget (findes det stadigt?), men hvis man ikke har HDMI/DVI-på fjernsynet kan det vel også bruges med en adapter.
Avatar billede egonspock Seniormester
08. april 2011 - 22:38 #4
Det kræver nok under alle omstændigheder en eller flere adapter(e)
Avatar billede pstidsen Novice
08. april 2011 - 23:05 #5
lol jada VGA er stadig MEGET brugt. Fra alle stationære pc'er til skærm bruges VGA+til mange projektore. Du finder et HAV af adaptore her: http://www.av-connection.dk
Avatar billede mathias2405 Nybegynder
08. april 2011 - 23:12 #6
ja VGA er næsten lige så brugt som HDMI lige nu, men man bruger dog allegivelet HDMI en lille smule mere men ellers  så ja.... :P
Avatar billede pstidsen Novice
08. april 2011 - 23:25 #7
HDMI er jo VGA's (og delvist jack's) afløser ;)