Avatar billede martin_moth Mester
08. april 2011 - 22:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Flyt alle aftaler fra en google calender til en anden

Hvordan flytter man alle aftaler, der ligger i en google calender på en gmail konto, til en helt anden?

Der er in import/export funktion under indstillinger i kalenderen, men den eksporterer til et andet filformat end der kan importeres fra :-S
Avatar billede pstidsen Novice
08. april 2011 - 23:51 #1
og der er ikke valgmuligheder ved eksport eller import??

Hvis ikke, så prøv at eksportere, ændre filtypen (se nedenfor hvordan) og importere. Nogle gange godtages det.

Sådan ændrer du filtypen, hvis du ikke allerede kan se filtypen på dine filer (for så skal du bare omdøbe filerne), i windows stifinder:
Funktioner (kan kræve et tryk på Alt-tasten for at få menuen frem)--->Mappeindstillinger--->Vis--->Fjern flueben i "Skjul filtypenavne for kendte filtyper". Derefter omdøb filen
Avatar billede hlund Nybegynder
09. april 2011 - 02:23 #2
Avatar billede hlund Nybegynder
09. april 2011 - 02:24 #3
Avatar billede hlund Nybegynder
09. april 2011 - 02:32 #4
Avatar billede hlund Nybegynder
09. april 2011 - 02:33 #5
hov det var ikke meningen jeg skulle spamme med svar. Kunne ikke se min svar så jeg skrev det igen. Nu må jeg sige det er her.
Sorry :(
Avatar billede martin_moth Mester
09. april 2011 - 08:30 #6
#1 : det nytter ikke bare at omdøbe filen. Filen jeg får er en ics og jeg skal bruge en kommasepereret csv

#2 : jeg kan ikek se hvad poienten er med google sync - jeg skal have alle poster fra en googlecalender over i en anden google calender på en anden google konto. Hvorfor skulle jeg så synkronisere med outlook?
Avatar billede martin_moth Mester
01. juni 2011 - 07:54 #7
Lukker