Avatar billede glconsult Nybegynder
08. april 2011 - 16:25 Der er 2 kommentarer

Emailadresse fra C5 til email ved brug af Fine Print?

Hej

Ved brug af Edoc PDF printer kan man ved udskrivning af udskrifter fra C5 til Email via Edoc, automatisk få ført emailadresser fra C5 over i disse emails.
Er der tilsvarende muligheder med Fine Print?

Med Edoc er det en enkelt kodelinje med %%xxxxx%% man skal angive på den aktuelle rapport i C5. Hvordan gør man ifm. Fine Print?

mvh. Gitte
Avatar billede blacks Mester
10. april 2011 - 18:43 #1
Hej Gitte,

Det kan man ikke med Fine Printer desværre.

Mvh
Stinne
Avatar billede janborup Praktikant
09. juni 2011 - 17:14 #2
Hej Gitte

Som Stinne korrekt skriver kan du ikke det i FinePrint, men jeg er også ret sikker på du mener PdfFactory Pro, for det er den som kan gemme som PDF fil, også fra FinePrint når den er installeret.

http://fineprint.com/pdfsupport-topic/pdffactory-developer-kit/

På denne side finder du alle de informationer som skal til at gemme indstillinger i Registry, så virker det helt fint.

NB: Husk det er KUN i PdfFactory Pro, og ikke PdfPactory Standard at dette virker.