Avatar billede Bergjoachim Nybegynder
08. april 2011 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IPHONE PROBLEMER!!

Jeg har en iPhone 2g. (Den aller første).
Den købte jeg i USA for ca. 4 år siden. Siden da har den været cracket fra iOS 2.0 til her for ½ år siden.
Jeg opdaterede den så til 3.1.3 for kort tid siden.
Og så her igår besluttede jeg mig for at gendanne min iPhone. Pga. Der var en del data på den som var "gemt" og jeg havde ikke mulighed for at slette det.
Nu har jeg det problem at min iPhone er blevet låst. Baggrunden på tlf fortæller at jeg skal tilslutte iphone til itunes. Men når jeg gør det, siger itunes at sim-kortet ikke er understøttet.
Jeg tror at jeg skal have den jailbreaket (igen) for at løse dette.
Men problemet er at SLUKKNAPPEN ikke virker!!!
Så hvordan kan jeg uden slukknap og uden nogen speciel viden om at jailbreake, få min iphone til at virke igen??

Håber virkelig at der er nogle der kan hjælpe mig!
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2011 - 16:00 #1
det er ikke i ekspertens ånd at hjælpe med "knækkede" ting-spil og så videre

http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-5

Du skal selvfølgelig overholde dansk lovgivning på Eksperten.dk. Desuden har vi forbud mod links til hjemmesider med pornografisk materiale, sider med copyright beskyttet materiale som film, musik - inklusiv sider med Bittorrent trackere, opskrifter på bomber, fremstilling af falske penge, hacking/cracking.

Hvis der linkes eller hjælpes til ovennævnte eller lignende, vil Eksperten hjælpe politiet med at spore brugeren, hvis politiet anmoder om det.

bare så du ved det men kan sagtens se dit problem
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2011 - 19:07 #2
#1 du joker???!!!
Avatar billede Bergjoachim Nybegynder
08. april 2011 - 20:13 #3
Er du seriøs?
#1 Havde jeg også på fornemmelsen. Men hvis du nu ser det fra min synsvinkel synes jeg at det er en flabet kommentar du lige har udtalt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2011 - 16:37 #4
Tror bare vi skal tolke #1 som en ikke gennemtænkt kommentar :)