Avatar billede martin_shearer Nybegynder
08. april 2011 - 12:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook fryser

Hej

har brug for lidt hjælp. Men MS Outlook 2010 er begyndt at fryse. Jeg ved ikke hvorfor, men har lagt mærke til at det ske, hver gang den tjekker efter nye email, og kommer til "Synkronisere mapper" så er jeg nødt til at genstarte.

hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede marky_dk Nybegynder
08. april 2011 - 13:42 #1
Prøv at starte outlook i safemode:
skriv i kør (windows tast +r) "outlook /safe"
Se om problemet stadig optræder.
Det er muligvis et trediepart plugin der er skyld i fejl (feks. en antivirus el. lign)

MVH
Thomas
08. april 2011 - 19:55 #2
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/martin_shearer ? Point ude: 805 ? (Som du tidligere har fået at vide) - derefter kan der komme flere trix.

(Hvis du i det hele taget ser dette ?)
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
08. april 2011 - 22:23 #3
gør jeg. hvad skal jeg gøre når de er så gamle. selv smide svar og lukke dem ?
09. april 2011 - 08:49 #4
Ref #3 - Jeps ...

Evt. med ->
... Undskyld - Jeg gider jo ikke følge op på mine tidligere spørgsmål - så lægger selv [svar] for at lukke...

*S*
Avatar billede martin_shearer Nybegynder
30. juni 2011 - 20:30 #5
lukket