Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
08. april 2011 - 11:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Synology RackStation - kan ikke se mapper i FilBrowser

Hej Eksperter.

Jeg sidder med et problem med min Synology RackStation.
Når jeg går ind på min disk går ind i FilBrowser, kan jeg kun se en enkelt mappe, på disken.
Jeg er logget ind som admin.
Hvis jeg opretter en ny mappe på disken og giver alle rettigheder til alle, kan jeg stadig ikke se den ny mappe.

Det jeg vil, er at jeg skal give rettigheder til undermapper, som følgende link viser hvordan: http://www.synology.com/dan/support/tutorials/how_to_ads.php#3.4
Mit problem er så, at den ny mappe jeg vil ændre rettighederne på, er der ikke, hvordan kan det være?

Her et link til hvordan det ser ud: http://img534.imageshack.us/img534/1273/unavngivetoe.jpg

Håber i kan hjælpe.
Vh. Martin
Avatar billede chalde Seniormester
08. april 2011 - 22:58 #1
Hvordan ser rettighederne ud hvis du kigger på disse gennem shared folder/delt mappe?
For hvis du bare opretter en mappe gennem "shared folder/delt mappe" og bare klikker ok når du når til rettigheder, så vil mappen blive oprettet uden rettigheder = end ikke admin har rettigheder filbrowser.

Så derfor: Undlad bare at klikke ok ved rettigheder når du opretter en ny mappe eller sæt rettigheder efterfølgende gennem "shared folder/delt mappe". Se: http://peecee.dk/upload/view/300560/full
Hvis du altid sætter rettigheder til admin, vil admin efterfølgende kunne se dem i filbrowseren.
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
09. april 2011 - 10:01 #2
Alle har de rettigheder de skal, altså skrive/læse rettigheder. Syntes også jeg gav alle rettigheder mens jeg oprettede mappen, så syntes heller ikke det kan være det. Men vil da lige dobbelt tjekke den mulighed!
Avatar billede gammelgaard_mink Nybegynder
14. april 2011 - 07:59 #3
LUKKET