Avatar billede hkprofil Forsker
07. april 2011 - 08:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kompatibilitetsvisning

Når jeg går ind på Facebook får jeg følgende fejlmeddelse: "Kompatibilitetsvisning. Et problem med at vise facebook.com fik internet explorer til at opdatere websiden og vise den vha kompatibilitetsvisning". Er der nogen der ved hvad det betyder, og hvad man evt. skal gøre ved det?
Avatar billede TEffer Nybegynder
07. april 2011 - 09:01 #1
Hejsa

Du skal bare åbne menuen Funktioner og (fra)vælge  Kompatibilitetsvisning.
Avatar billede TEffer Nybegynder
07. april 2011 - 09:01 #2
I Explorer altså :)
Avatar billede sketter Nybegynder
07. april 2011 - 09:53 #3
Har du den nyeste browser vis ikke så opdater den.....
Avatar billede hkprofil Forsker
07. april 2011 - 10:07 #4
Mange tak for hjælpen - send venl. svar :-)
Avatar billede TEffer Nybegynder
07. april 2011 - 11:12 #5
svar :)
Avatar billede hkprofil Forsker
07. april 2011 - 13:08 #6
ØV - det hjalp alligevel ikke?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
07. april 2011 - 22:05 #7
Kombalitetsvisning handler vist om Windows - og ikke så meget om Browser.

Hvad er dit styresystem - Win/mac/linux/andet ?
Avatar billede hkprofil Forsker
08. april 2011 - 07:28 #8
Mit styresystem er Windows 7.
Avatar billede jernrosen3 Forsker
08. april 2011 - 12:08 #9
Hmmmm - underligt !

Jeg har både en Win7home x64 ( på bærbar ) og en Win7pro x32 ( på stationær ) - og jeg kan ikke få dem til at vise den fejl du beskriver. Begge opdateret til nyeste browsere.

Jeg tror du må bide i det sure ævle og kontakte fjæsbogen via telphone.

Har du forresten prøvet med andre browsere : f.eks chrome firefox eller lign. ?
Avatar billede hkprofil Forsker
08. april 2011 - 12:22 #10
Ja - underligt, nej jeg har ikke eksperimenteret med andre browsere og jeg vidste ikke man kunne kontakte FB?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
08. april 2011 - 12:43 #11
Du har ret - man kan ikke kontakte FB ?

Jeg troede at forbrugere ( dig og mig ) SKAL have en sådan mulighed.

Gad vide om FB overhovedet er registreret som et dansk firma.

Desværre kan jeg ikke hjælpe med det aktuelle problem - måske microsoft.dk ? de har ihvertfald et telefonnummer du kan ringe til.
Avatar billede hkprofil Forsker
08. april 2011 - 18:47 #12
oK - tak for alle forsøg. Jeg vil kontakte Microsoft for hjælp. Mvh
Avatar billede hkprofil Forsker
22. april 2011 - 06:37 #13
Det hjalp ikke, men har nu sendt problemet videre til Facebook, dér hvor problemet opstår!