Avatar billede kleindk Nybegynder
06. april 2011 - 17:09 Der er 3 kommentarer

Pivottabel tekstfelt med > 250 karakterer

Hej
I min dataliste har jeg i en kolonnen tekstfelter stående med langt mere end 250 karakterer per felt. Hvis jeg bruger et sådant felt i en pivottabel tager den kun de første 250 karakterer med. Resten kommer ikke med.

Er der nogen der ved om dette kan ændres/tilpasses?
Avatar billede iver_mo Nybegynder
11. april 2011 - 10:52 #1
Jeg er selv støt på problemet tidligere og det kan ikke laves om. Hvis du opgraderer til Excel 2010 er begrænsningen væsentligt højere. Kan ikke huske den, men jeg bruger over 1000 tegn uden problemer.
Avatar billede kleindk Nybegynder
11. april 2011 - 11:06 #2
Meget mærkeligt - jeg bruger excel 2010! Gad vide om man skal aktivere et eller andet for at fjerne/udvide begrænsningen.
Avatar billede iver_mo Nybegynder
11. april 2011 - 12:27 #3
Jeg ved det ikke, men det kunne være relateret til versionen - home/student, small business og professional.

Jeg sidder med en pro.