Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
06. april 2011 - 14:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Angående antiveringsprogrammer med firewall

Hej alle Jer herinde...
Jeg har et spørgsmål og det lyder således:
Hvilke Internet Security programmer er de bedste når man tænker på antivirus, firewall, spyware, spamware og malware, der findes jo så mange, men hvilken er den bedste af dem?
Avatar billede gumse Nybegynder
06. april 2011 - 14:16 #1
Ja der er mange, men jeg vil mene norton er bedst.
Avatar billede LucasLP Nybegynder
06. april 2011 - 14:53 #2
Hej Halli Hallo. Norton er ikke godt bare lige for at sige det. Det opfanger ikke særligt godt. Jeg vil anbefale et gratis et.
Programmet hedder Microsoft Security Essentials. Der er også et andet program som holder din computer opdaterede og finder "informationstyve" programmet hedder: Heimdal.

Håber det hjælper.
Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
06. april 2011 - 15:38 #3
Hej LucasLP
Da du nu er så klog kunde jeg jo godt tænke mig og spørge hvilke af disse programmer man skulle vælge eller hvilke man ikke skulle vælge, jeg kører i øjeblikket med Kaspersky Internet Security 2011 på min computer, er det et godt valg?
Programmerne jeg mener er:
Bull Guard Internet Security 10
Norton Internet Security 2011
AVG Internet Security 2011
Panda Internet Security 2011
McAfee Internet Security 2011
Avira Premium Security Suite
Jeg håber på et svar fra dig angående disse programmer og det program jeg har på min computer nu, skal jeg skifte eller er det et godt program jeg har valgt?
Avatar billede f-arn Guru
06. april 2011 - 16:07 #4
Hej Halli Hallo. Norton er ikke godt bare lige for at sige det. Det opfanger ikke særligt godt.

Vil du godt dokumentere den påstand!!

Jeg vil anbefale et gratis et.
Programmet hedder Microsoft Security Essentials.

Hvis du, i ramme alvor, vil påstå det kan stå alene, bør du fortælle hvorfor der ikke kræves andet. Hvad med en ordentlig Firewall?
Heimdal er udmærket, men ikke som generel sikkerhed.

@Halli-Hallo
Prøv at se på dette.

http://www.av-test.org/certifications.php

Det er nok en af de mest pålidelige test der udføres. Du nævner selv McAfee, så den skal du lægge mærke til.
Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
06. april 2011 - 16:19 #5
Hej f-arn
Jeg har kigget på testen og jeg kan se at McAfee skal man ikke tage, men hvad med Kaspersky jeg kan nemlig se at den er temmelig god, men hvad med Firewallen er den også det? efter som jeg kan se er den det, eller har jeg ikke ret.
Avatar billede f-arn Guru
06. april 2011 - 16:53 #6
Du skal ikke selv lægge et svar. Det er "til løsninger og pointgivning" som der står.

Man kan ikke ta' Firewallen i en Internet Security pakke, og skille den ud på den måde. Hele pakken gi'r en fin sikkerhed. Men isoleret set, er Firewallen også udmærket.
Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
06. april 2011 - 17:04 #7
Hej f-arn
Mange tak for dit svar, det vil altså sige at jeg bare kan køre med Kaspersky Internet Security 2011, jeg var dog lidt skæptisk for nogle af mine venner siger nemlig at BitDefender er bedre så nu ved jeg ikke hvad jeg skal, hvis du mener at jeg skal fortsætte med den jeg har bliver jeg ved den, for den er nemlig let at finde ud af.
Avatar billede f-arn Guru
06. april 2011 - 17:30 #8
De er begge udmærkede, men man skal ikke overse den menneskelige faktor, når vi taler sikkerhed. Det hjælper ikke så meget at en "pakke" er god, hvis du ikke kan finde ud af den. Når du er fortrolig med Kaspersky Internet Security, synes jeg du skal fortsætte med den. Den er rigtig god.
Avatar billede Halli-Hallo Nybegynder
06. april 2011 - 19:05 #9
Hej f-arn
Jeg siger dig mange tak for svarene, husk lige at svar tilbage så du kan få pointerne, jeg vil naturligvis beholde Kaspersky i et år for at se hvor god den er, man kan jo altid skifte til en anden når man ikke bliver tilfreds med den man har.
Mvh. og fortsat god aften ønsker dig Halli-Hallo
Avatar billede f-arn Guru
06. april 2011 - 20:38 #10
:-)
Avatar billede killer_bee Nybegynder
07. april 2011 - 18:06 #11
Jeg vil sige at jeg har prøvet bpde Norton og McAfee, med dårlige eftaringer angående performance. Jeg er gået over til Microsoft Security Essentials - som er gratis. Og det fungerer fint.
Og nej jeg er ikke ansat hos MS eller er særlig fan af MS... men lige dette virker, og er helt nok til almindelig brugt.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
08. april 2011 - 08:18 #12
og i sidste ende er der ingen antivirus som kan hjælpe hvis du ikke bruger sundt fornuft :D...
Avatar billede f-arn Guru
08. april 2011 - 08:24 #13
Dét er ihvertfald rigtigt  ;-)