Avatar billede klanco Praktikant
05. april 2011 - 22:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændre farve på link (erstatte indstillinger i Page Properties)

Jeg har valgt at lave grå links på hele min hjemmeside - denne indstilling har jeg gennemført i Page Properties og ligeledes valgt, at der ikke skal være nogen understregning af links.
Nu vil jeg - lokalt, altså på en enkelt side - gerne have et link, der skal have en anden farve. Der ligger på samme side et link, som fortsat skal have den grå farve fra indstillingen i Page Properties.

Jeg har prøvet at fjerne definitionen i Page Properties for at markere linkene og give dem manuel farve, men så bliver de alle sammen blå (grundindstilling i DreamWeaver). Er der nogle bud på, hvordan man overwriter Page Properties på et enkelt links farve?
Avatar billede klanco Praktikant
02. juli 2011 - 14:54 #1
Jeg lukker spørgsmålet, da der ingen besvarelser har været!
Avatar billede klanco Praktikant
02. juli 2011 - 14:54 #2
SVAR