Avatar billede Jvossipoff Nybegynder
04. april 2011 - 19:25 Der er 3 kommentarer

importer email til mysql

Hej exp

Jeg vil høre om der er nogen som har et script der kan importer emails ind i mysql.

Jeg har en email adresse hvor jeg gerne vil have mails fra ind i min database.

Har søgt google tyndt og kan ikke finde noget så prøver lige her inde.

Har du et script der kan tage mails via imap eller pop3 konto og ligge dem ind i en mysql tabel så vil jeg rigtig gerne høre fra dig.

er der nogen som har et eller ved hvor det kan downloades ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
04. april 2011 - 21:27 #1
Du kan kigge lidt på imap.
Php har f.eks. imap_open() og en masse andre imap_FUNKTIONER.
Avatar billede siphon Nybegynder
05. april 2011 - 13:13 #2
Du kan tage denne class: http://www.phpclasses.org/package/2-PHP-Access-to-e-mail-mailboxes-using-the-POP3-protocol.html#screenshots

Og modificer den til at leverer data i din database.

Kender ikke class'en har aldrig brugt den, men den ser ud til at være det du leder efter :)
Avatar billede Jvossipoff Nybegynder
05. april 2011 - 13:30 #3
Kigger lige på det fra phpclass... ;)