Avatar billede ida_blomst Nybegynder
04. april 2011 - 18:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ipod!!!

Hejsa!

Jeg er slet ikke inde i iPod verdenen..men nu påtænker jeg mig at anskaffe mig en iPod. Men forsår altså ikke helt hvordan man overfører musik ned på den via iTunes???? Jeg har der for et par spørgsmål:

1. Altså henter man bare iTunes gratis ned fra nettet?
2. Jeg er kun intresseret i at lægge musik fra cder ned på min iPod, kan man godt gøre det via itunes? Jeg plejer jo at bruge Windows Medie Player til min mp3- der er det så dejlig nemt..Er det på samme måde i itunes?
3. Skal man have net på sin bærbar for at bruge iTunes?

Håber virklig at nogen kan hjælpe mig! På forhånd tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
04. april 2011 - 18:17 #1
Hvis du henter ITunes får du låst alle dine filer til denne. Der skulle være andre måder at overføre musik til Ipod end med Itunes:
http://www.sveden.dk/viewtopic.php?p=179353
Avatar billede GeoDk Nybegynder
04. april 2011 - 18:33 #2
1. iTunes er gratis. www.apple.dk
2. Du kan bare sige nej til når den spørg om du vil synce dine musik filer på din computer, (hvis der er nogen) - Du skal huske inde i indstillinger at musikken skal kopieres ind på computeren - læs dig frem. super simpelt
3. du behøver ikke net på den for at bruge iTunes overhovedet, det er rart at have net på når du ligger cd'er ind f.eks så finder den navne på numre, kunstner og lign.