Avatar billede LucasLP Nybegynder
03. april 2011 - 13:22 Der er 1 løsning

Netværk

Hej Eksperter. Jeg har to spørgsmål til jer.

Spørgsmål 1
Vi har et hjemmenetværk som vi bruger til 4-5 computere. Der er kode på vores netværk.
Vi har givet koden til vores gæster. Hvordan kan man sikre sig at gæsterne ikke kan se private oplysninger, billeder osv?

Spørgsmål 2

Jeg har haft nogle problemer med mit internet. Jeg bruger normalt Mozilla Firefox. Efter vi havde gæster virkede netværket ikke på min computer. På firefox gik jeg ind i funktioner>indstillinger>avanceret>indstillinger. Der var min konfigurering på "Brug systemets proxy-indstillinger" .Og når den er på det punkt siger den følgende: Proxyserveren afviser forbindelser.  Men når jeg sætter den på "Auto-detekter proxy-indstillinger for dette netværk" eller "Ingen proxy" virker det. Men uanset hvad kan jeg ikke hente opdateringer til spil. Men mærkeligt nok virker "Steam og er online" Men vil ikke vise Butikken eller Fælleskabet. Kan i hjælpe?

LucasLP
Avatar billede LucasLP Nybegynder
14. april 2011 - 21:48 #1
Har sendt den til reparation....