Avatar billede loelnorup Nybegynder
02. april 2011 - 15:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Downloaded film + lydproblemer.

Hey.

Jeg har fået en film downloaded, vi snakker om filmen "Husk"
Det er en "ISO File (.iso)"

Der er baggrunds lyd/musik og sådan i, men lyd når de snakker og alt andet er væk. F.eks. Så når de går i majs marken osv. så kan man ikke høre de går/larmen fra marken når de skubber ting, o.s.v.

KUN baggrunds lyden virker. Hvad er problemet ? /: og hvordan fixer jeg det?
Det skulle gerne ordnes idag der jeg godt vil se filmen iaften

På forhånd tak.

//Norup
Avatar billede loelnorup Nybegynder
02. april 2011 - 15:52 #1
Det skal lige siges at det er windows vista jeg bruger.
ved ik om det har noget og sige.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
02. april 2011 - 16:04 #2
Kan fortælle dig at folk som uploader filerne til dig (formoder det er fra en torrent) også kan uploade masse andet skidt til din pc, da de har en forbindelse gennem din computer (måske gennem utorrent, bittorent etc.). Hvis man har viden til det, kan de overtage din pc på få minutter mens du er i gang med at downloade "din" film.
Avatar billede keysersoze Guru
02. april 2011 - 16:06 #3
Hvis der er problemer med billede/lyd må du kontakte det sted hvor du har købt den og spørge hvad du kan gøre - hvis det er et ulovligt download er dette ikke det rigtige forum at spørge i.
Avatar billede loelnorup Nybegynder
02. april 2011 - 16:10 #4
jeg har fået den igennem en ven. jeg ved ik hvor han fik den fra. Han sendte den til mig tidligere idag.
Avatar billede chalde Seniormester
02. april 2011 - 16:34 #5
Det gør det ikke mindre ulovligt at du har fået den fra din ven.
Medmindre han naturligvis er ophavsretsindehaver (After Dark Films)m hvilket han næppe er.
Avatar billede loelnorup Nybegynder
02. april 2011 - 16:39 #6
det ved jeg ingenting om, jeg er ikke god til alt det her :/ hvad gør jeg så?
Avatar billede keysersoze Guru
02. april 2011 - 17:03 #7
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. april 2011 - 19:11 #8
Og lukker her ....
Avatar billede loelnorup Nybegynder
03. april 2011 - 02:58 #9
Ingen svar på spørgsmålet, lukker