Avatar billede emndk Nybegynder
02. april 2011 - 01:31 Der er 1 løsning

Afsender domæne afvist af PASMTP.tele.dk

Hej Folkens!

Jeg står med et mindre problem. Firmaet, jeg arbejder for, har lige købt et nyt domæne hos GratisDNS.dk ... Vi har forsøgt at sende mails gennem pasmtp.tele.dk, men vi bliver afvist. Jeg har så redelegeret domænet til TDC Webmore, da jeg troede det var fejlen - det var det ikke. Nu kan jeg ikke helt finde ud af, hvad jeg lige skal gøre, for at få lov til at sende gennem PASMTP.tele.dk... De andre domæner vi har, sender uden problemer gennem pasmtp'en... og det kører over samme Exchange-server.

Kan I hjælpe?

Mvh Kasper

Fejlen jeg får retur er:

Your message did not reach some or all of the intended recipients.

Subject:    test
Sent:    28-Mar-11 11:46

The following recipient(s) could not be reached:

  kasperhedegaard@gmail.com on 3/28/2011 11:46
  There was a SMTP communication problem with the recipient's email server.  Please contact your system administrator.
  <server1.dkim.dk #5.5.0 smtp;550 <ITstud@designmuseum.dk>: Sender address rejected: Afsender domain afvist, se http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=28382 (Access denied with this sender)(#4)>
Avatar billede 0verride Nybegynder
29. september 2011 - 11:40 #1
Afsender domænet afvist
Fejl:
TDC har lukket af for muligheden, for at sende med eget domæne via TDCs mailserver. Du skal i stedet sende dine mails via den mailserver som din mailadresse tilhører.

Løsning:
Bemærk at TDC yder IKKE hjælp til denne opsætning. Din mailadresse tilhører en anden leverandør (hvor du sandsynligvis har købt og betalt for denne tjeneste) og det er dem som skal hjælpe dig med denne opsætning.

Kontakt den person eller virksomhed som domænet i din mailadresse tilhører og spørg  hvordan du sender via deres service.

Nedenfor finder du henvisninger til nogle af de andre leverandører:

DanBBS
DanDomain
DIR
Google
Internet 123
One.com
Scannet
Stofanet
Surftown
Telenor
Telia

Hvis din leverandør ikke tillader, at du sender via deres mailserver, tilbyder de måske en webmail løsning.

Fungerer afsendelse ikke med den nye opsætning skal du kontakte denne leverandør (TDC kan ikke hjælpe med tredie parts opsætning).

Smarthost:
Har du egen mailserver som benytter pasmtp.tele.dk som smarthost, skal du indstille din mailserver til at sende direkte ud i verden.

Server:
pasmtp.tele.dk