Avatar billede ahwaz Nybegynder
01. april 2011 - 00:55 Der er 2 kommentarer

filoverførsel sikkerhedsadvarsel

Hej

Her er laptoppen:

Bærbare Qosmio X500-147
Original Windows® 7 Home Premium 64-bit (forudinstalleret, Toshiba-HDD-gendannelse)
- Intel® Core™ i7 70QM-processor
- Blu-ray Disc DVD-RW (BD-RE)-drev
- 6.144 MB (4.096 + 2.048) DDR RAM (1.333 MHz)
- 46,7 cm (18,4") TruBrite® Full HD-skærm (1.920 x 1.080) med:

- Jeg får ikke lov til at køre/installere noget som helst
- Dialogboksen "filoverførsel sikkerhedsadvarsel" kommer op med valgmulighder KØR,GEM og ANNULlER
Køre kan ikke lade sig gøre men det ser ud til at jeg kan gemme men så har jeg problemt med at køre det bagefter.
- Ingen antivirus eller online scanner kan køres
- jeg har ikke lavet backup og gendannelses funktion hjælper  heller ikke
- Jeg kan går på nettet via favoritter da IE ikonet svare ikke
- Forsøgt F8 for at køre fejlsikker tilstand uden held (Usikker om F8 i win 7 = XP

Takker på forhånd
Avatar billede ahwaz Nybegynder
01. april 2011 - 03:06 #1
Efter jeg fandt ud af hvordan pc startes med F8, lavede system gendannelse til et tidliger tidspunkt. Årsagen var nogen slettede filer i x86.
Jeg har fået en uspecificeret fejl (0x800700b7)under sys gen. men maskinen fungere normalt foreløbig.

jeg lukker sp.
01. april 2011 - 06:40 #2
...jeg lukker sp. ... - Ved at [Accepter] dit eget ovenstående [svar]...

Hvilket du også bør (=skal) gøre ved alle dine GAMLE hænger spørgsmål -> www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ahwaz Point ude: 1.110 ?

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5