Avatar billede slimbuster Nybegynder
31. marts 2011 - 23:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til valg af Lenovo

Hej

Jeg har omkring 5000,- jeg vil bruge på en Lenovo bærbar, men har ikke den store forstand på det.

Jeg har fundet følgende:

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3677

http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3610

http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/LENOVO_B____IdeaPad_i_-_M__-

Hvilken af disse er den bedste?

Den skal udelukkende bruges til at surfe med, og ellers bare general kontor arbejde. Hvis jeg køber ved laptops.dk er det så en god ide at købe flere ram?

Jeg håber i vil hjælpe mig

Hilsen Allan

ps. Hvis i har andre bedre forslag modtages de med kyshånd
Avatar billede Le-Thor Nybegynder
31. marts 2011 - 23:28 #1
Jeg ville vælge http://www.fcomputer.dk/Baerbar_PC/LENOVO_B____IdeaPad_i_-_M__-
her får du mest for pengene og du får et dedikeret grafikkort, den hurtigste processor og 4 gb ram.
Avatar billede sleeper15 Nybegynder
01. april 2011 - 05:44 #2
Jeg er enig med Le-Thor

Den vejer mindst, har mest ram osv.. du kan ikke gå galt i byen med den.
Avatar billede mrtn Nybegynder
01. april 2011 - 07:34 #3
Jeg vil anbefale at du prøver B560'en før du køber den. De billige Lenovo har normalt et meget dårligt touchpad. Jeg har selv en G560 - og har fortrudt købet, da touchpad'et er for dårligt (resten af maskinen er jeg tilfreds med).
Avatar billede lzs Nybegynder
01. april 2011 - 08:13 #4
Af dem du nævner ville jeg helt klart købe en edge og du kan sagtens nøjes med den billige med i3, hvis det kun er til kontor arbejde.
Mit råd er at købe ekstra ram så du får 4 i alt. Nu skriver de ikke noget om hvordan rammene er konfigurerede, men går ud fra de 2GB der er i nu, er en klods, så jeg ville købe en 2GB klods ved siden af, ikke sammen med computeren, de 500 kr de skal have for at sætte den i er alt for meget, det tager under et minut at sætte den i og det er noget alle kan finde ud af.
Avatar billede slimbuster Nybegynder
01. april 2011 - 17:58 #5
tak for alle budene. Tror dog det bliver egde der vinder
Avatar billede Le-Thor Nybegynder
02. april 2011 - 01:07 #6
Hvis det er edge i3 du vælger med extra ram, så kan det da næsten ikke betale sig med pris.
edge i3 + ram bliver det ikke næsten eller mere end B560?
Avatar billede lzs Nybegynder
02. april 2011 - 12:44 #7
Le-Thor >> Det er to vidt forskellige bærbare, men prisen vil ca. være den samme. Hvis man skulle følge din teori, var der heller ingen der købte lenovo's dyrere serier f.eks. T og W serien, kvalitet koster bare ekstra.