Avatar billede _zorro_ Novice
30. juli 2001 - 22:08 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort

Jeg har lige lånt er Voodoo 3 3000 AGP, og synes grafikken er smadderflot samlignet med AGP-V7700 GeForce2 GTS Pure Retail AGP 32MB DDR, som jeg har prøvet tidligere på året, dog på en noget langsomere PC. Jeg synes at 3DFX grafikken er mere udglattet og flot. Med nVidia kan man bedre se \"prikkerne\" i grafikken, og er dermed ikke så storslået, men farten er der ikke noget at klage over. Hvis man ikke kører over 1024 X 768 vil jeg sige at Voodoo 3 3000 AGP kører klart lige så godt som mange andre af de nye \"hotte\" kort. Hvad synes i andre?
Avatar billede boxe Nybegynder
30. juli 2001 - 23:12 #1
Jeg kører med et Voodoo 5 5500 64MB.  Så skulle du se det grafik den kan levere :o)  DET er flot...  Voodoo styrer...

Boxe :o}
Avatar billede johannielsen Nybegynder
30. juli 2001 - 23:14 #2
Jeg havde et Voodoo2...det styrede! Fed grafik, men blev efterhånden for langsomt.
Avatar billede _zorro_ Novice
31. juli 2001 - 22:36 #3
Tak for jeres kommentarer. Er der flere der har noget at sige?  :-)
Avatar billede janmansilver Nybegynder
31. juli 2001 - 22:42 #4
Jeg tror ikke på at Voodoo 3 3000 AGP kører lige så godt som mange andre af de nye \"hotte\" kort.

Du sagde det selv! Du havde set GeForce kortet på en langsom maskine!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
31. juli 2001 - 23:54 #5
CPU\'en påvirker altså ikke hvor flot graffikken er....
Avatar billede _zorro_ Novice
01. august 2001 - 12:13 #6
Det var heller ikke hastigheden, men grafikken jeg talte om, men Voodoo 3000 er OK i hastighed hvis man holder sig på 1024 X 768 og derunder.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
01. august 2001 - 12:22 #7
Jeg citerer:

\"....som jeg har prøvet tidligere på året, dog på en noget langsommere PC.\"

Det har jo ikke noget med graffikken at gøre...bare det jeg mente.

Avatar billede _zorro_ Novice
01. august 2001 - 22:24 #8
derfor kan jeg vel godt nævne det. Det skader vel ikke.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. august 2001 - 00:08 #9
whatever
Avatar billede boxe Nybegynder
03. august 2001 - 11:15 #10
Ham johannielsen holder vist ik med Voodoo *S*
Jeg har faktisk en anmeldelse her om Voodoo5...

Link: http://www.edbpriser.dk/anmeldelse/mainvoodoo5.asp

Link til pris: http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1364687912

Voodoo var jo foran alle konkurenterne >>  De var de første der kom med et graffikkort der havde 64MB RAM...  Og det var også dem der startede 3Dfx...

Boxe ;o}
Avatar billede boxe Nybegynder
03. august 2001 - 11:18 #11
På anmeldelsen står bl.a. at graffikken er bedre end GForce 2GTS...  Men er dog en smule langsommere.

Det er på grund af at Voodoo kører med SD-RAM, hvor GForce 2GTS kører med DDR-RAM...
Avatar billede _zorro_ Novice
20. august 2001 - 11:09 #12
hørt! boxe  :-)
Avatar billede _zorro_ Novice
23. oktober 2001 - 17:24 #13