Avatar billede martiinkolle Nybegynder
28. marts 2011 - 17:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Zip en mappe som så bliver zippet igen.

Hej derude.

Jeg sidder i øjeblikket og prøver på at lave et script til hvordan man kan zippe en mappe, også igen zippe den.

Hvis du kigger på billedet, så vil jeg gerne have zippet Admin og Site også derefter zippe det hele i en zip fil.

http://files.kollerups.dk/img/mappe.png
Avatar billede danco Nybegynder
28. marts 2011 - 17:31 #1
Hvis jeg var dig ville jeg zippe de 2 filer individuelt, og derefter flytte dem ind i en ny mappe som jeg vil zippe yderligere. På den måde vil din ene zip indeholde 2 andre zip filer.
Avatar billede mjense173 Nybegynder
31. marts 2011 - 00:49 #2
Example #1:
http://www.php.net/manual/en/zip.examples.php

Hvor du bare bruger de 2 zipfiler som du generere før dette.
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
12. maj 2011 - 16:02 #3
@mjense173 smidder du ike lige et svar..

Havde helt glemt det her :)
Avatar billede mjense173 Nybegynder
12. maj 2011 - 21:07 #4
svar