Avatar billede Olsiebols Nybegynder
28. marts 2011 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar spillecomputer

Hej Eksperter :-)

Jeg leder efter en bærbar spillecomputer, som kan have spil som fx. World Of Warcraft, Counter Strike og andre store spil...

Jeg har kigget på den her computer, men ved ikke om den er god nok til at have spil på.
http://www.dustinhome.dk/pd_5010464713.aspx

På forhånd, tak for hjælpen. :-)

Hilsen Olsiebols.
Avatar billede loc77 Nybegynder
28. marts 2011 - 14:44 #1
Spørg i Fona der kan du sangens finde bærbar til dit formål.
Her er en bærbar HP du sangens kan spille Counter og world of warcraft på..

http://fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406122320
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2011 - 12:38 #2
Jo det er en udemærket spille computer. Jeg foreslår ikke at du skal gå ned i Fona og købe din computer der da jeg personligt syntes de tager for høj pris for deres produkter, og ikke har en specielt god service... Jeg prøver lige at se om jeg kan finde en bedre Spille PC til dig og sender dig linker det tager lige min 5 så vender jeg tilbage... :)
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2011 - 12:51 #3
Har faktisk svært ved at finde nogen bedre til en eksakte pris hvad er prisklassen ?
Avatar billede Olsiebols Nybegynder
30. marts 2011 - 14:12 #4
Prisklassen må gerne ligge på de ca. 6500, eller under :)
Avatar billede Olsiebols Nybegynder
14. juni 2011 - 15:22 #5
Har fundet svar. Så jeg behøver ikke hjælp mere.