Avatar billede dark-ghost Nybegynder
24. marts 2011 - 00:17 Der er 3 kommentarer

Computer gået ned

hejsa

Jeg fik for 2 uger siden en trojansk hest og min comp begyndte at fucke op efter det, så ville formatere skidtet, men da jeg smed disken i kom den ikke op med noget, derfor gik jeg ind og ændre i bios at den skulle boote fra disk og ikke harddisk, men så kunne den slet ikke starte op længere, derfor tog jeg den ned for at rense den og pillede det lille batteri der sidder ind på bundkortet ud for at se om det hjalp, men det hjalp heller ikke, den begyndte bare når jeg startede den op at køre i ca 30 sek for derefter at lukke ned igen. så derfor tog jeg harddisk og drev fra for at se om det var dem der var noget galt med men det samme skete igen så prøve at fjerne et af rammene også det andet for at se om det var dem men heller ikke. men det er somom den bruger længere tid op at slukke sig selv igen når der er disk i end når der ikke er disk i.

er der nogen der kan hjælpe mig for vil helst ikke ud og bruge flere tusinde på en ny gamer pc.

skriv hvis i mangler flere info
24. marts 2011 - 06:43 #1
......... = De manglende tegn ! *S*

Bærbar ?
Stationær ?
Fabrikat, Model, Type ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. marts 2011 - 07:49 #2
så prøve at fjerne et af rammene også det andet

Du har vel en´ramklods i under afprøvning det kunne tænkes at det er HD. der er ændret så hvis du har en mulighed for at prøve den i en anden Pc. er der her eksempler på hvad den kan vise.
http://img219.imageshack.us/i/eksempelphd.png/
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. april 2011 - 14:35 #3
Smider overvågning.